Welke vraag op www.goeievraag.nl heeft de meeste antwoorden gehad? Ik kom tot 59 bij de vraag over het mooiste natuurfenomeen dat je kent.

Niet dat het aantal antwoorden belangrijk is, maar ik vind het gewoon interessant om te weten. De vraag die volgens mij de meeste antwoorden heeft gehad, is deze:

http://www.goeievraag.nl/vraag/mooiste-natuurfenomeen.5098

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Antoni
14 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

"Wat is het mooiste woord dat u ooit gehoord, uitgesproken, gelezen of geschreven hebt?"

Dit antwoord is vrij makkelijk te vinden. Onder tabje 'gesloten' en dan sorteren op 'aantal antwoorden'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Ik zat er niet ver naast met mijn vermoeden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad. Die vraag is nummer 2. :)

Andere antwoorden (1)

ik denk 72 hoor!