Wat gebeurt er als je sex hebt tervel je zwanger bent?

Krijg je dan een tweeling (siameese) of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dan krijg je spontaan siamese tweelinkjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grapje, er gebeurd dan niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een verschrikkelijke domme vraag!!
misschien even gaan googlen en zoeken naar sex,zwangerschap e.d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, vandaar al die zeven- detien- en vijfentwintigkoppige monstertjes die om de haverklap geboren worden van al die vrouwen die het niet konden laten.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Marleen: Oh, komen ze daar vandaan????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, ze zeggen hier dat domme vragen niet bestaan....maar ik ben zelf van mening dat een kind dat kan lezen en schrijven EN weet dat sex en zwangerschap met elkaar te maken hebben, inmiddels wel ongeveer weet waar Abraham de mosterd haalt.
Laten we het maar houden op ultra-extreem slecht voorgelicht. Die mamma krijgt het nog druk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zit ik wel op de goede site?
of is dit domme vraag .nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, elke keer dat je sex hebt tijdens je zwangerschap komt er een kind bij; oppassen dus ! :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou dat als kind ook best gedacht kunnen hebben hoor, ik vind het niet zo'n heel raar idee. Als redelijk jong kind wist ik heus wel dat sex tot babies leidde, maar niet hoe tweelingen ontstonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op goeievraag zitten geen kleine kinderen neem ik aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, neem dat maar niet al te hard aan. Ik meende ook altijd dat het niet de bedoeling was, maar er zitten er echt tussen die nog bij lange na geen 16 zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zouden hier geen kinderen zijn?
Dat is juist de leeftijdsgroep die zich het meeste dingen afvraagt, en nog niet zoveel opzoek-vaardigheden heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind dit geen domme vraag.
Kan me in de verbeelding van een kind deze vraag wel voorstellen.
Waarom zou die mamma het druk krijgen?
Die doet waarschijnlijk sowieso niet aan voorlichting,
ook niet als het kind wat ouder is.
Amadea
3 jaar geleden
Alleen in het zeer uitzonderlijke geval dat een vrouw twee baarmoeders heeft, zou het mogelijk kunnen zijn dat zij dan voor de tweede keer zwanger raakt. Dat levert dan een broertje of zusje op van het kindje dat in de andere baarmoeder groeit, met maar weinig leeftijdsverschil maar toch géén tweeling.

Het beste antwoord

Nee hoor, wees daar maar niet bang voor. Je kunt rustig sex hebben terwijl je zwanger bent zonder dergelijke gevolgen. Er gebeurt helemaal niets ergs.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Dan gebeurt je echt helemaal niets, hoor. Geen zorgen, dus.

Stel je eens voor dat er wèl iets met het kind zou gebeuren..wat dan als je niet zou weten dat je zwanger bent.

Nee hoor, geniet maar lekker van elkaars liefde, dat is zelfs beter voor je kind.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks, je kan sex hebben totdat de vliesen breken. Geen enkel risico.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks.
Als je zwanger bent, zorgt je lichaam er namelijk voor dat je niet meer zwanger kunt worden. Het is het allerbeste voorbehoedmiddel dat bestaat. Er komt geen nieuw eitje vrij, de baarmoeder is afgesloten voor nieuw zaad, dus de kans dat je zwanger wordt als je het al bent is nul komma nul niks. En het kan ook geen kwaad voor jezelf of voor de baby.

Alleen als de zwangerschap al heel ver gevorderd is en de bevalling wel mag beginnen, kan sex de weeen op gang brengen Maar nooit vroegtijdig.

Uitzonderingen zijn er eigenlijk alleen voor grote risicozwangerschappen, bijvoorbeeld als iemand al veel miskramen heeft gehad door afwijkingen aan de baarmoeder. Die vrouwen wordt sex in de regel afgeraden. Maar zelfs dan is het gevaar alleen dat de zwangerschap afgebroken wordt ; nog een keer extra zwanger worden is er niet bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan heb je veel plezier!!!!

Er vanuit gaande dat je plezier aan seks beleeft.

En nee, er gebeurt niets met het kind.

Toegevoegd na 2 minuten:
Een kind merkt er in de baarmoeder niets van als je vrijt tijdens de zwangerschap. Hij/ zij kan de penis niet zien en er dus ook niet van schrikken. Ook kun je met de penis het kind niet raken.

In sommige teksten staat dat het mogelijk is dat een orgasme bij een vrouw aan het eind van de zwangerschap een extra stimulans is voor het opwekken van de weéen. Dit is nog nooit onderzocht en dus ook niet bewezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-1 dat is haar vraag niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo?
Zij vraagt wat er gebeurt: veel plezier is mijn antwoord. Zij vraagt wat daarvan de mogelijke consquenties zijn: ik geef aan dat die er niet zijn. Dus geef graag even aan waarom je vindt dat dit geen antwoord op de vraag is.
Geen probleem. Er gebeurd helemaal niks. Een bakkerspraaktje zegt ook wel dat je bevalling sneller zal gaan :)

Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er vanaf wat voor soort sex je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In principe kan je gewoon door gaan met vrijen tot het eind. Lichamelijk zal het voor de vrouw misschien wat minder zijn op een gegeven moment, het is toch al een heel gewicht, zo'n buik...
Sommige artsen raden mensen zelfs aan om sex te hebben als het kind bijna geboren wordt of als het kind al te laat is. Dat stimuleert om de vliezen te breken.

Toegevoegd na 31 seconden:
Dat laatste gebeurt alleen als het al bijna zover is, dus het is niet zo dat je met sex de vliezen kan breken als je bijvoorbeeld 5 maanden onderweg bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het goed doet,zalhet slechts genot opleveren. Maar dat doet het ook,als niet bezwangerd bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je al een tijdje zwanger bent en je hebt sex kan je niet "nog een keer"zwanger raken..er groeit dan al iets
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee sex hebben kan zeker als je zwanger bent
tot je vliezen breken dan mag het niet meer ivm een infectie
maar tot die tijd mag je rustig sex hebben
het kan zijn dat je er misschien geen zin in hebt maar een siamese tweeling of zo krijg je de niet van het kan totaal geen kwaad voor je kindje die ligt veilig in de baarmoeder.
en een tweeling kan iedereen als ware krijgen,.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je sex hebt terwijl je zwanger bent , heeft de bevruchting al plaatsgevonden en zal dus niet nog een keer plaatsvinden. de baarmoedermond is afgesloten door middel van een soort slijm. En nieuw zaad heeft dus geen mogelijkheid meer tot nestelen.
Het is dus tot bijna aan de eindfase van de zwangerschap gewoon mogelijk om sex te hebben.
Maar wanneer de vliezen gebroken zijn word het af geraden omdat het dan tot infecties kan leiden.