hallo allemaal ben al een tijd vervr. in de overgang. nu op dit moment ben ik snel aangekomen en heb ik blauwe aders op me boobs. zwanger????

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik denk dat je beter bij de Drogist zo'n thuistest kunt halen, of direct naar de huisarts. Die zullen beter uitsluitsel kunnen geven op deze vraag dan wij.

Symptomen hoeven niet altijd te zijn wat ze lijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een beetje urine en een zwangerschapstest? Want dan kunnen wij pas zien of je zwanger bent ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou voor de zekerheid even een testje doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haal een test bij de kruidvat 2 voor 5 euro en ze zijn betrouwbaar.
het kunnen tekenen zijn van opgezette klieren.
Maar aangezien ik niet je huisarts ben en bij je test zou zijn is dit je enigste manier om er snel achter te komen
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrouwen die in overgang zijn'krijgen geen eisprong
, een zonder eisprong kan je niet zwanger worden
toch maar beter naar de huisarts gaan heb je meer zekerheid dan z'n test thuis ,succes er mee