ingescheurt en te strak gehecht vorige keer, nu meer kans hierop?

ben bij mijn vorige bevalling ingescheurt en gehecht,bij de controle bleek dat ze te strak gehecht hebben en durvde ze er niet uit te halen. heb ik nu meer kans dat ik weer inscheur of dat er een knip moet worden gezet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Die kans is uiteraard best wel groot, zeker als je een kindje krijgt van vergelijkbaar formaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik zou het even bij je eigen arts vragen.sterkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kans is niet groter als bij je eerste kindje..
Het wil zelfs niet eens zeggen dat het bij je 2de kind het geval zal zijn...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je te strak gehecht bent kan dat gevolgen hebben voor je functioneren (zie de uitzending hierover van genante aandoeningen van 2 weken geleden) en de kans op opnieuw uitscheuren is dan ook groter, in de voornoemde uitzending werd bij de patiente dan ook een hersteloperatie uitgevoerd .