Ik heb 2 dagen donker bruine afscheiding gehad en nu last van vaginale slijm, buikpijn en misselijkheid. ben ik dan zwanger?

Ik heb de pil ingenomen en bewust enkele dagen niet. Nadat ik ben gestopt met de pil heb ik ongeveer 2 dagen last gehad van een donker bruine afscheiding. Ik voel mij al langer dan 1 week misselijk en heb last van een zeurende buikpijn. Nu heb ik last van vaginale slijm wat ik nooit eerder heb gekend. Is het misschien zo dat ik zwanger ben.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Als je denkt dat je zwanger kunt zijn is er 1 manier om het antwoord te weten te komen: een test doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ah je was me net voor! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Soms tik je tegelijkertijd hetzelfde ;-)
Daar kan je maar op één manier achter komen, en dat is een zwangerschapstest doen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Normaal als je stopt met de pil, kan je menstruatie verwachten.

Je weet zelf het beste of je zwanger kunt zijn of niet. Wij weten niet of je onbeschermde sex hebt gehad, en waarom je die pil, bewust een aantal dagen niet genomen hebt.

De bruine afscheiding, kan ook gewoon je menstruatie zijn. Voor de zekerheid, als jij zeker weet dat je onbeschermde sex hebt gehad, even een zwangerschapstest doen, en voortaan een condoom gebruiken mocht je dat niet gedaan hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wil ze juist wel zwanger worden ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dan hou je meestal helemáál op met de pil in plaats van enkele dagen niet te slikken.