m,n sus is zwanger maar ze weet niet zeker? wat kan ze doen..

als der man het weet vermoord hij haar het is een soort uhm.. loveboy!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit moet je even voor je houden wat ik je nu vertel. Ik weet namelijk iets nieuws......ssssst. Er schijnt namelijk iets in de handel te zijn waarbij je kan zien of je zwanger bent ja of nee. Sssssssst.... niemand zeggen. Ik ben er nog niet helemaal achter, omdat het zo nieuw is, maar het schijnt te koop te zijn in sommige drogisterijen. Het schijnt dat je dan met ochtendurine kunt testen of je zus zwanger is ja of nee. Nu weet ik alleen niet of jij op het testje moet plassen of je zus. Omdat het zo nieuw is weet ik dat nog niet. Dus dat moet je dan even uitzoeken. Succes he!

Zwangerschapstest doen en als ze het niet wilt houden weg laten halen bij een kliniek.

Ik zal ff een ander antwoord van mij quoten: "Alle cup a soup smaken in een grote kom en er water bij doen Naar buiten met een papieren zak over je hoofd Deurklinken verwijderen Met je hand op dat balletje van je muis wrijven en zo gaan sturen met de muis Getallen in een schrift opschrijven en probeer tot de miljoen op te komen Letters poepen Klim in een boom Je onzichtbare huisdier uitlaten en alleen een riem meenemen Een duif achterna zitten Je elleboog zoenen"

je 'sus?? is ze nou zwanger of niet? ik denk ze beter naar de dokter kan gaan dan dat jij hier gaat vragen wat zij moet doen! en als je nu al weet dat er een moord gaat plaatsvinden dan neem voorzorgmaatregelingen een meld dit

Je zus is zwanger, maar ze weet het niet zeker. Dat is erg tegenstrijdig wat je daar zegt. Een loveboy lijkt me niet verkeerd, klinkt als iemand die er liefdevol is, maar je hebt het waarschijnlijk over een loveRboy, dat is andere koek. Het lijkt me verstandig als je 'sus' eerst eens even uit gaat zoeken of ze zwanger is, dit doormiddel van een zwangerschapstest, of door een bezoekje aan de huisarts te brengen. Begin daar eens mee, en wat ze daarna zou moeten doen, geen idee. Maar dit is wel een enorme berg met stront, waar ze zichzelf ingewerkt heeft.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100