Wie weet er een leuke. vlotte, korte, hippe jongensaam?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zepp Lou Bing Jazz

Diederik (afkorting died)

Daan Jip Max Sem vind ik wel leuk. Kijk hier voor nog meer namen: http://www.jongensenmeisjesnamen.nl/Jongensnamen.html

Daan, Jip, Joey, Mike, Dave. Toegevoegd na 8 minuten: Kai, Mika, Lot zijn aparte korte namen! Toegevoegd na 13 minuten: Seth?

Chey, Nick, Yourie en Max vind ik wel stoer Toegevoegd na 17 uur: Aan de minnen te zien jullie niet.... En Jurre dan? ;-)

helaas vrees ik dat je vraag snel verwijderd zal worden van GV aangezien dit telkens uit de hand is gelopen.. maar voordat deze verwijderd worden zou ik zeggen: Gio,Dyvo,Rico,Mark,Dave,john,tom,ben

koen. niek, rob,

Cas Twan Huub Sjoerd

Simon Siem Oscar Bart Rob Tom

Vince, Kay,Tim,Koen

bas

tim, puk, guus, lest

Jan,Joop en anton

coen, bas, huub, len, dirk, daan, sem, bob, ben, geert, bart, geert en Gert

Ruud.

levi of levy vind ik een erg mooie naam :)

OTTO

Gay

Lazslo, Billly, Ivar, Dan, Ignacio, Hakan

Bojan

Fynn

Jur Tijn Gijs Lex

Pim

Kofi, Kwame, Idi.

Bo

kay finn

john

Tom, Timo, Luuk, Roy, Jan, Thijs, Alex, Marc

tristan of rijan sven jannes ron rené fred

Jesse, jurre, jeroen, remon, jos, sven, menno, mart, jay, thijs, timo, roan, rick, robin, sem

Bronnen:
jongensnamen.nl

Ik heb 3 zoons: Levi, Sven en Tygo.

Gerrit......!

Jip

Devon-Damian-Sam.

Bo, Ko, Mo (van Mohammed), Gé, Jo, Ad, Al (van Allen), Ab.

Edip Sem Emed Boy Ray Garcon

teun.thim,rob

Ron Bob Lex Rolf Ton

Binck!

Stijn,Thijs,Tim,Sven

mijn schatje heet Buba

Ik heb twee zoons dus die namen uiteraard: Vince en Nick

Tim

Ik zou lekker wachten met bedenken voor een naam voor je ongeboren kind. Zodra je kind geboren wordt komt er vanzelf een naam binnen. En dan is dat niet een naam die je vantevoren bedacht hebt, maar een naam die je bedenkt zodra de baby er is.

Hidde

Sem, Jonas

Mas

Nemo

Paul, Joost, Leon, Jack, John...

Msschien is Koen wel een leuke naam.

chatvraag, afgekort word het chet als in chet baker.

Er zijn zo veel leuke namen maar de meesten zijn zo populair dat je ze steeds hoort neem aan dat je je kind toch ook wel iets unieks wil meegeven Hoorde laatst een moeder haar zoontje van 2/3 roepen : KEES en vond dat toch wel weer grappig klinken Dus ik kies voor korte Hollandse namen zoals Hans Kees Bert Ernst Thijs

Mich, Mitch, Mike, Sacha, Mick, Nick, Nicky, Sem, Ap, Ad Jason, Dec

bram noud frits cor mitch

Sandro, Mike

Bas Toegevoegd na 2 minuten: zie later dat deze naam al genoemd is, deze dan Bob Lex Rob Nick Har

storm!!

Lloyt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100