Wie kan meedenken? Zwanger?

Ik heb zondag de nuvaring uitgedaan,waardoor ik normaal op donderdag ongesteld word.Nu heb ik dinsdag enkele druppeltjes roze bloed gehad,ik dacht dat dat mijn menstruatie was.Daarna heb ik niets meer gehad, geen bloed,niets...Tot op vandaag! Gisteravond test gedaan, negatief. Ben erg moe en heb last van krampjes alsof ik gewoon ongesteld ben, alleen...zonder enkele bloeding. Wat kan dit zijn? Ben altijd heel regelmatig geweest. Kan de test al uitgevoerd worden? Neem al 11 jaar anticonceptie en heb altijd,ook daarvoor, hele regelmatige menstruaties gehad. Dit is de eerste keer dat mij dit overkomt. Als ik zwanger zou zijn zouden mijn echtgenoot en ik dit best leuk vinden, maar het zou niet gepland zijn...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ben een man en weet niet veel, maar als je het toch leuk vindt om zwanger te worden kan je het gewoon verder even afwachten. Soms is de wens wel zo groot dat je denkt te voelen zwanger te zijn maar is dat niet zo. Maar goed de tijd (een paar weekjes is meer dan genoeg) wijst het wel uit denk ik en tijd heb je genoeg als zwangerschap niet ongewenst is. Bij latere twijfel na 2 weken kan je altijd even naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan testen op de dag dat je ongesteld zou worden. Ik heb geen ervaring met de ring. Ik voelde het ook hoor dat ik zwanger was dus succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een test is het betrouwbaarst na 14dagen. Dit wil niet zeggen dat de test daarvoor de waarheid niet laat zien, maar de kans dat hij negatief uitslaat is er dus wel. Ik zou nog even wachten met een vokgende test en eerst kijken hoe je lichaam verder reageerd. Het kan ook zijn dat de menstruatie wegblijft. Dit zorgt ook voor de nodige klachten als misselijkheid, moeheid en pijnlijke borsten. Maar dat hoeft geen teken te zijn van zwangerschap dus. Je lichaam kan na een aantal regelmatige menstruaties alsnog een keer van slag zijn en het dan even iets anders doet. Even afwachten zou ik dus voorstellen, dan merk je het heel snel!