wat is een leuk cadeau om te geven bij een kraamvisite.

Ik vind de standaard cadeaus wel leuk om te geven maar je krijgt altijd zo veel kleren en speelgoed. Heeft iemand een idee voor een praktisch of een origineel cadeau?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een boekje waarin ze zelf de hoofdrol spelen en waarin papa en mama, broertje, zusje en iedereen in voorkomt. Te bestellen via Internet, op onderstaande link:

Wij geven regelmatig een GROOOOTE teddybeer. Veel ouders vinden het leuk om hun kind te fotograferen met iets van constante grootte. De beer is een leuk onderwerp om de baby mee te fotograferen. Leuke bijkomstigheid: We krjgen regelmatig foto's van kind + beer!

Ik maak altijd zelfs slofjes van een leuk stofje. Je kan op internet zoeken naar een goed patroon.

Iets van eerlijk hout - stepje - stapelringen - stapelblokken - kinderboerderij - rails met treintje - speelgoed lieveheersbeestje of poes aan een veer ( Vreselijk leuk boven de commode. Baby's zijn er wild van!) - mini piano of xylofoon - hamertje tik - poppenwagentje - kinderstoeltje pop - poppenbedje (zelf lakentjes e.d. maken van gaaf stofje) Enzovoort.

Ik weet niet waar je woont, maar in tilburg heb je een leuke winkel! Bij de kwantum enzo daar in de buurt. Maar k weet niet meer hoe die precies heet,, oh jah : van asten. Daar heb je slabbertjes met tekst erop bv: IK KNAP? dan heb je mn moeder/vader nog niet gezien of: Ze zeggen dat k op mijn moeder lijk maar de dokter zegt dat het goed komt (ofzoiets). en je hebt ook rompertjes met tekst van: ik (hartje) papa en nog veel meer. En ook mutsjes met: badhairday erop xD Maar het hangt ervan af waar je woont.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100