Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat is een leuk cadeau om te geven bij een kraamvisite.

Ik vind de standaard cadeaus wel leuk om te geven maar je krijgt altijd zo veel kleren en speelgoed. Heeft iemand een idee voor een praktisch of een origineel cadeau?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een boekje waarin ze zelf de hoofdrol spelen en waarin papa en mama, broertje, zusje en iedereen in voorkomt.

Te bestellen via Internet, op onderstaande link:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Wij geven regelmatig een GROOOOTE teddybeer. Veel ouders vinden het leuk om hun kind te fotograferen met iets van constante grootte. De beer is een leuk onderwerp om de baby mee te fotograferen.

Leuke bijkomstigheid: We krjgen regelmatig foto's van kind + beer!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een cursus baby-massage of adopteer een dier in een dierentuin namens de baby.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een foto van de baby op linnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak altijd zelfs slofjes van een leuk stofje. Je kan op internet zoeken naar een goed patroon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geef vaak een boekje van nijntje waarin het kind ook een rol heeft. De naam van het kind komt erin voor. Op deze manier geef je een cadeau wat later gebruikt kan worden en origineel.
Ik durf te wedden dat het kind het helemaal leuk gaat vinden, doordat het zelf in het boekje voorkomt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik geef meestal een knuffeltje voor de speen met de naam van het kindje erop erg leuk kijk maar zelf rond op deze site suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iets van eerlijk hout
- stepje
- stapelringen
- stapelblokken
- kinderboerderij
- rails met treintje
- speelgoed lieveheersbeestje of poes aan een veer ( Vreselijk leuk boven de commode. Baby's zijn er wild van!)
- mini piano of xylofoon
- hamertje tik
- poppenwagentje
- kinderstoeltje pop
- poppenbedje (zelf lakentjes e.d. maken van gaaf stofje)
Enzovoort.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik op kraamvisite ga neem ik altijd iets mee voor de kraamvrouw want voor de baby komt er toch wel genoeg , ik zet de kraamvrouw altijd even in t zonnetje ik koop een klein mandje en koop lekkere zeep, deo,een leuke handdoek,badparels en een geurtje en die doe ik in t mandje en transparant papier erom en n leuke strik in een vrolijk kleurtje
en als er al een eerder kindje is een cadeautje ook voor het kindje want zo'n kind snapt niet waarom de baby zoveel krijgt
en word altijd gewaardeerd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar in tilburg heb je een leuke winkel!
Bij de kwantum enzo daar in de buurt.
Maar k weet niet meer hoe die precies heet,, oh jah :
van asten.
Daar heb je slabbertjes met tekst erop bv: IK KNAP? dan heb je mn moeder/vader nog niet gezien
of: Ze zeggen dat k op mijn moeder lijk maar de dokter zegt dat het goed komt (ofzoiets).
en je hebt ook rompertjes met tekst van: ik (hartje) papa en nog veel meer.
En ook mutsjes met: badhairday erop xD
Maar het hangt ervan af waar je woont.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak van het geboorte kaartje een schoentje. Deze doe ik in een plastic bal welke bij de hobbywinkel te koop zijn.Met bijpassende linten en strikken versier ik de bal leuk op en verpak het in doorzichtig folie.
Patroontjes van zo`n schoentje zijn ook op Internet te vinden en anders zelf even creatief zijn met papier...
zie onderstaande link....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding