Hier vindt je een heleboel informatie over het onderwerp "IVF".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heeft het niet echt alleen te maken heeft met leeftijd maar meer met je voorgeschiedenis is, wat heb je allemaal geprobeerd, wat is er allemaal aan medicatie geprobeerd, welke behandelingen heb je al gehad enz.
als de normale procedure is gevolgt dan ga je met de arts in overleg wat nog meer aan mogelijkheden over blijft.
je als 16 jarige waarschijnlijk niet voor de keuze gesteld worden om een ifv behandeling.