Als je zwanger bent en je vrijt, mag de man nog in je klaarkomen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
19.7K
Thecis
9 jaar geleden
waarom zou het niet mogen?

Antwoorden (3)

Ja dat mag een man want je kan niet nog eens zwanger raken en het zaad kan de vrucht ook niet schaden.
9 jaar geleden
Ja, dat mag. Behalve als je vliezen gebroken zijn, maar dan heb je er waarschijnlijk ook niet zoveel behoefte meer aan,
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Dan mag vrijen helemaal niet meer, tot een aantal weken na de bevalling.
nounka
9 jaar geleden
Er is mogen en mogen he,... er zijn genoeg mensen die 'laden en lossen' in t moederhuis. :) En op de bovenstaande vraag,... als je vliezen gebroken zijn is de bevalling eigenlijk begonnen. Dan heb je heel andere dingen aan de hoofd ( euh.... )
Amadea
9 jaar geleden
Je hoeft niet ver te googelen om te weten te komen wat er tijdens een bevalling geschiedt. Dat is geen onderwerp om als reactie maar even te bespreken. Vraag het je moeder!
Waarschijnlijk ben je op zoek naar een antwoord of het kwaad kan. De man mag gewoon klaarkomen als je zwanger bent. Tijdens de zwangerschap is de baarmoedermond afgesloten met een soort slijmprop. Deze zorgt ervoor dat er geen bacteriën e.d. de baarmoeder in kunnen. De zaadcellen van jouw man/vriend kunnen daardoor ook niet meer naar binnen komen.