Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarmee bevorder je de vruchtbaarheid bij de vrouw?

Ik bedoel dan niet een bepaalde periode van de cyclus waarin een vrouw het meest vruchtbaar is.
Bij mannen geven het eten van eieren, oesters e.d. een versterking voor de vruchtbaarheid.
Zijn er ook buiten het toedienen van hormonen, middeltjes die de vruchtbaarheid versterken bij de vrouw?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
777

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kussen onder je kont!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Grappig dat je het zoekt in middeltjes.

Er zijn ook andere oorzaken:
-Voeding in het algemeen.
-Geestelijke spanningen/mentaliteit
-Lichamelijke spanningen

Kortom beschouw het lichaam als een geheel en beperkt het niet tot 1 bepaald onderdeel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja die zijn er, maar daar ben ik niet zo goed in. Mijn vriendin kan dat beter. Bijvoorbeeld voor een blaasontsteking cranberry's
Of voor gal(steen) problemen: appelsap. Een natuurgeneeskundige kan je beter helpen.
Ieder mens is anders. Als er bij de ene vrouw een tekort is aan ijzer waardoor het lichaam te zwak is, is er bij de ander een tekort aan bepaalde vitamines.
In het algemeen kan je er alleen maar voor zorgen dat je zo gezond mogelijk bent, en als er iets is dat een zwangerschap in de weg staat dan zal je daar medische hulp bij moeten inroepen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Door met beleid, liefde en trouw te vrijen.....
Zie verder tips op deze site
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ervan overtuigd dat de werkelijke vurige wens van de vrouw om zwanger te geraken en een kind te dragen en te baren meespeelt in de vruchtbaarheid...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is meer wat ze laat zoals : niet roken, normaal gewicht (als ze zwaarder is schijnt de kans minder te zijn) matig met drank. Mocht zij ook een zwangerschapswens hebben is het een goed idee om nu al met foliumzuur te nemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk ook eens aan acupunctuur. Bij mij heeft het goed geholpen. Zie www.acupuncturist.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding