Vanuit een wens ontstaat een baby...

Een wensje is een klein mensje... Er is een wens, een wens tot delen en vermenigvuldigen... En als die wens manifest mag worden, die wens tot delen en vermenigvuldigen, dan zal er een mensje ontstaan...
Hoe dat dan zich afspeelt in materiële zin, dat weet ik niet...

In mijn optiek is het allereerste begin van een baby een wens tot delen en vermenigvuldigen...

Als die wens er niet is en er wordt toch gedeeld en vermenigvuldigd, dan zorgt abortus er tegenwoordig voor dat er geen baby komt, vroeger was men minder fortuinlijk daarmee... Toen moest men de consequenties aanvaarden van delen en vermenigvuldigen... Toen hoefde het dus geen wens te zijn, maar heden ten dage is het enige antwoord op: Waar komen baby´s vandaan? Vanuit een wens tot delen en vermenigvuldigen... Dat is het absolute begin...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Uit de samensmelting van een zaadcel en een eicel. En dan komen ze na een maand of 9 zomaar uit de vrouw floepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze worden geboren uit liefde tussen man en vrouw.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of door verkrachting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
psies, niet altijd hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mmm: da dacht ik nou ook meteen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1, heeft inderdaad niets met liefde te maken, maar met coïtus. Daar hoeft niet altijd liefde bij te komen kijken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou ja, bij zo'n vraag kun je ook een heel gemakkelijk antwoord geven. Dat heb ik in dit geval gedaan. Jongeren met zulke vragen zitten echt niet te wachten op verhalen over verkrachting. In de meeste gevallen worden babies geboren uit liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het toch wel een plusje waard..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van mij krijg je er ook eentje :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een plusje! Dat keert het tij!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik steun je hoor! Dit is echt te gek om voor zo een lief antwoord zoveel min punten te krijgen!
Uit een goed huwelijk tussen een man en een vrouw
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of een slippertje met de buurman....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of zonder huwelijk, of tussen twee tieners, die iets uitproberen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eenslippertej met de buurman valt niet onder het goeie huwelijk dus komen daar ander soort baby's van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt bjo !
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar een ander soort baby is toch nog steeds een baby of zie ik dat fout? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2 getrouwde vrouwen die naar spermabank gaan?
uit bloemkolen.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit de buik van een vrouw nadat zij met een man sexueel contact heeft gehad!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uit mama's buik.