Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is dit een positief of een negatieve test? Ik heb deze uitslag 2 dagen achter elkaar.

Het streepje is erg licht, maar is er wel... maar ik heb deze uitslag al 2 dagen achter elkaar. Als het positief was, zou je de 2e dag dan niet donkerder moeten zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Duidelijk streepje hoor, positief!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het linker streepje is ook echt duidelijk een streepje. Als je niet zwanger bent, staat er gewoon geen streepje, helemaal niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Idd, positief!
Hartstikke positief, probeer het over een week nog een keer, grote kans dat het streepje dan helemaal donker is.

Toegevoegd na 2 minuten:
De test meet het HCG hormoon, afhankelijk van hoe ver je in de zwangerschap zit verandert je HCG spiegel. Maar zoals ik al eerder zei, deze is positief, afspraak maken met de huisarts die kan je doorverwijzen naar een verloskundige.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad gewoon een positieve test, van harte!
Je hoeft niet verwezen te worden door een huisarts, je hoeft er zelfs niet naartoe. Gewoon een afspraak maken bij een verloskundige voor als je een week of 8 bent (geteld vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie).
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding