Wanneer vrouwen na een kunstmatige inseminatie met opgetrokken benen een kwartier op hun rug blijven liggen, hebben ze 50 procent meer kans om zwanger te worden.", vertelt de jonge arts aan een Brits medisch magazine.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Hoe weet je dat de vraag over mensen ging?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goede opmerking Antwoordman, bij K.I. denk ik ook direct aan koeien, paarden, varkens etc.
Bij vrouwen noem ik het toch lieven IVF.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De gast vraagt : Hoe verhoog JE JE enz.. Dan lijkt het me duidelijk,dat hij niet over zijn tibetaanse geit praat!

Andere antwoorden (2)

In ieder geval gezond leven.
Dat wil zeggen. niet alleen goed eten maar ook niet roken en overmatig drinken.
Ook het verblijven in rokerige ruimten moet je vermijden.
Je lichaam moet in een optimale conditie zijn en niet constant bezig moeten zijn met je eigen lichaam schoon te houden.
De rest is duimen en hopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijf liggen na kunstmatige inseminatie:
Gynaecologe-in-opleiding Inge Custers van het Centrum voor Voortplantingsgeneeskunde van het Academisch Medisch Centrum (AMC) in Amsterdam kwam tot de ontdekking dat kunstmatige inseminatie meer succes heeft als je na de inseminatie een kwartier blijft liggen.

"Wanneer vrouwen na een kunstmatige inseminatie met opgetrokken benen een kwartier op hun rug blijven liggen, hebben ze 50 procent meer kans om zwanger te worden.", vertelt de jonge arts aan een Brits medisch magazine.

Het doel van haar onderzoek was na te gaan hoe het succespercentage van IUI (Intra-Uterine Inseminatie) kan worden verhoogd. Bijna vierhonderd vrouwen met een vruchtbaarheidsprobleem werd gevraagd mee te doen. De helft van hen moest na de kunstmatige inseminatie op de rug blijven liggen, de andere helft werd verzocht meteen op te staan.