waar kun je goedkope zwangerschapstesten kopen?

ik heb geen zin om daar heel veel geld aan uit te geven, dus wie weet waar je ze goedkoop kan kopen,..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik zou daar ook niet veel geld aan uitgeven. Zwanger worden met alles er op en er aan
is dat dan goedkoop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarom juist
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Had je ook geen geld over voor goede voorbehoedsmiddelen dan ?
Lijkt me een wijze les..... Trouwens, tegenwordig kosten die bijna niks meer. Twee voor tien euro ofzo. In 'mijn tijd'' moest je daar nog voor sparen of bietsen ; een test kostte meer dan 35 euro (één test) en die duurde ook nog eens een paar uur.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zwangerschaps-fora komen de duurdere negatiever uit. Het schijnt dat er een hoger percentage zwangerschapshormoon in de urine moet zitten bij de duurdere merken.
Ik zelf heb 1e test gedaan met Predictor: niet zwanger.
Door lezen op internet 2e test met Kruidvat gedaan: zwanger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx mensen voor de mensen die gewoon normaal reageren,.. ik had ook al van een vriendin gehoord dat de testen van de kruidvat goed zijn. :) 1. we zijn niet meer in "jouw tijd" marleen
2. je kunt ook gewoon zwanger willen worden niet bij iedereen is het een foutje.

Het beste antwoord

huismerk van kruidvat, da of etos

Toegevoegd na 2 minuten:
gebruik deze testen pas na ongeveer 10 dagen overtijd, anders heb je kans dat er nog niet voldoende zwangerschapshormonen in de urine aanwezig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!
Tsja ik dacht ook al dat het misschien nog te vroeg was..
vorig weekend had ik ongesteld moeten worden, maar ben het maar heel even geweest.. en heb nu echt het gevoel zwanger te zijn.. ik ga deze week een test halen bij de kruidvat, en als mijn man thuis is komend weekend ga ik het nog eens proberen!

Andere antwoorden (4)

Bij de drogist hebben ze die in verschillende soorten en prijzen.

Maar let wel op dat je niet teveel bezuinigt; als je een té goedkope koopt kan het zijn dat hij niet helemaal zuiver is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze ook online bestellen bijvoorbeeld via sensitest.nl
Als je een zwangerschapswens hebt en je bent al een tijdje bezig kun je op deze site ook goedkope ovulatietesten kopen om wat meer inzicht te krijgen in je cyclus en vruchtbare dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je was me voor!
heb zelf ook goede ervaringen met sensitest. goedkoop en
ook lekker diskreet (hoef je tenminste niet om je heen te kijken of de buurvrouw ook toevallig aan het shoppen is) én snel thuisbezorgd in een blanco envelop.
Kruidvat! 2 voor €5.
Schijnt ook 'eerder' te laten zien of je zwanger bent tov duurdere merken.