Ten eertste hoeft dat niet als je zwanger bent. En denk ook dat wel veel vrouwen meer afscheiding kunnen hebben tijdens hun zwangerschap maaf dat hoeft ook niet. Een bepaalde week of maand hiervoor is er niet. Elk vrouw is anders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij was t pas t laatste maand meer afscheiding dan normaal
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet iedereen krijgt wit slijm tijdens je zwangerschap en mocht je het krijgen is het niet aan te geven in welke week het zal zijn.

aan het eind van de zwangerschap kan je slijm verliezen van het propje wat de baarmoedermond afsluit voor infectie tijdens de zwangerschap.

dit is transparant en kan op een gegeven moment kleine deeltjes bloed bevatten (roze of helder rood). tegen die tijd weet je dat de bevalling zich aankondigt.
bij mij begon dat beide keren een dag of 4 voor de bevalling.

bedoel je niet wat anders?
Witte vloed wordt ook wel vaginale afscheiding genoemd. Vaginale afscheiding is een heel normaal verschijnsel. De vagina scheidt slijm af om ziektekiemen buiten te houden. Het slijm heeft dus een reinigende functie voor de vagina. De kleur is niet noodzakelijk wit, maar kan ook gelig of bruinig zijn, dikwijls ook afhankelijk van de tijd van de maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wit slijm is niet een indicatie voor de draagtijd van een zwangerschap. Het kan bij zwangeren en niet zwangeren voorkomen.