Nee, als je zwanger bent stopt je menstruatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vorige week kwamen we erachter dat mijn vriendin zwanger is. We weten niet hoeveel weken het is. Haar laatste menstruatiedag was +- 23 december. Betekent het dat ze na december zwanger is geraakt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt. Eerder is niet mogelijk. Tijdens de menstruatie wordt het baarmoederslijmvlies afgestoten en dan kan er geen embryo nestelen. Na de menstruatie vindt na iets van 7 dagen de eisprong plaats en dat is het moment dat je zwanger kunt raken. Als je de eerste dag van de menstruatie weet kan je uitrekenen wanneer ze ongeveer zal bevallen. Gefeliciteerd. http://www.clearblue.com/nl/zwangerschapscalculator.php
Nee, als je zwanger bent stop je met menstrueren, want bij de menstruatie gooit je lichaam o.a. het eitje naar buiten, en als je zwanger bent gooi je niet het eitje eruit, want dan gaat je kind ervandoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Freek, ik heet ook Freek :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahah heel chill!
Er zijn heel soms ook vrouwen die gewoon menstruatie hebben tijdens zwangerschap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tijdens zwangerschap kunnen meermalen op menstruatie lijkende periodieke bloedingen optreden.
Mijn antwoord op de vraag is daarom: MEESTAL niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaat een kans dat het wel blijft meeste vrouwen niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je menstruatie loopt soms gewoon door.. Mijn nicht was 9 maanden zwanger en was gewoon ongesteld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad meestal en eigenlijk hoor je niet meer te menstrueren. alleen in het praktijk komt het vaker voor dat vrouwen gewoon door blijven menstrueren en zijn toch echt zwanger. dus het kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb tijdens mijn zwangerschap een aantal malen lichte bloedingen gehad,dus heb toch een soort van menstruatie gehad zowel mijn mijn eerste als 2 de zwangerschap