Ik vind een jongen leuk maar word niet veel wijzer van hem... hier is me verhaal en daarbij deze vraag: heeft hij vriendschappelijke gevoels of meer?

Nu een half jaar geleden leerde ik een jongen wat beter kennen. Het is een leuke gezellige jongen. We zien elkaar elke week en dat gaat best goed. Door een weekendje weg met wat vereniging heb ik hem beter leren kennen het klikte wel. We smste toen iedere dag en spraken elkaar ook regelmatig op msn (en iedere week met trainen). We hebben in de vakantie een keer afgesproken en toen samen film gekeken. Dit was erg leuk en hebben niet veel film gezien omdat we zo aan het praten waren. Daarna heb ik hem laten weten dat ik hem leuk vind. Hij wist zelf niet zo goed wat hij wilde en vond dat we weet meer samen moesten doen. Ik heb het hier toen min of meer bij gelaten omdat ik vond dat het vanuit hem moest komen. Na een paar weken "rust" zijn we nu weer aan het trainen en dus ook weer aan het kletsen geraakt. Dit gaat echt goed. We kletsen veel en daarbij maken we veel oogcontact. Wanneer ik eerder naar huis ga, zegt hij dat hij vindt dat ik moet blijven, want dat is gezellig. Nu kwam hij gister ook regelmatig aan me hangen, gaat met zijn hoofd op mijn schouder liggen, arm op mijn schouder en daar dan zijn hoofd op leggen en was me erg aan het plagen, lichamelijk (door ineens mijn hoofd weg te duwen en dan te klemmen tussen zijn arm en lichaam) maar ook door zijn praten. Om een heel verhaal toch even kort te maken. Ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet. Mijn gevoel zegt misschien vind hij me leuk maar dat dacht ik de vorige keer ook en toen wist hij het zelf niet echt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (10)

Er is maar één manier om erachter te komen: Het hem op de man af te vragen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
't Is een beetje eng, maar dan weet je wel direct waar je aan toe bent.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo te lezen vinden jullie elkaar wel aardig maar vliegen de vonken er niet echt af.
Recht op de man af vragen wat hij voor gevoelens heeft voor jou. Dit kan 2 kanten op maar je weet waar je aan toe bent.
Succes !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me duidelijk, hij ziet je wel zitten. Als je verder in de relatie wilt, hoef je echt niet te wachten totdat hij iets doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat jullie echt wel gek op elkaar zijn.
ga gewoon door zoals je nu doet en je zult zien, dat die ene kus heel snel gaat komen en tja, dan ben je natuurlijk happieeeeeeeeeeee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij vindt je in ieder geval leuk, dat is zeker
Maar : wat hij er mee wil doen is nog niet zo duidelijk. ik zou zeker niets forceren. Mannen zijn nu eenmaal jagers en krijgen niet graag iets in hun schoot geworpen waar ze geen moeite voor moeten doen.
Laat het gewoon verder van hem komen, maar blijf wel signalen geven dat je hem mag. Ondertussen zou ik niet op één paard wedden : ga ook met andere jongens om. (Dat is trouwens vaak een goede manier om iemand over de drempel te trekken, maar daar moet je het niet voor doen want dan ga je manipuleren ...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vragen aan hem wat hij voor je voelt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals je het omschrijft lijkt het alsof hij jou ook leuk vindt.
Hij zal dit waarschijnlijk niet durven zeggen en probeert het op deze manier te laten zien.

Als je zekerheid wil, dan moet je het hem vragen. Ik kan me ook voorstellen dat je denkt dat hij de stap maar moet zetten, omdat jij dit de vorige keer al hebt gedaan.
Maar dan krijg je (voorlopig) niet wat je krijgt; duidelijkheid.

Jongens zijn net zo onzeker als het om verliefdheid gaat als meisjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt hem al eens laten weten dat je hem leukt vond, ik zou zeggen vraag nog een keer of hij wat leuks met je wil gaan doen en als hij dit doet vraag hem dan op jullie'afspraakje' of hij nog nagedacht heeft wat je de laatste keer tegen hem hebt gezegd.
Je kunt ook niks doen en dat hij dadelijk denkt dat het vanuit jou kant over is, als je niks doet wordt je zelf ook alleen maar onzeker en als hij eerlijk is weet je tenminste ook waar je aan toe bent
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij ziet je overduidelijk staan, laat dat duidelijk zijn.
wel zijn jullie allebij te ''bang'' om dat met woorden te uiten.

zoals al eerder gezegt was: het is mss een beetje eng maar vraag hem of hij iets voor je voelt of niet.
je hebt idd nee, en je kunt ja krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat heb ik ook met een meisje maar dan aan de andere kant van het hek
ik vind dat meisje leuk maar als ze me verkering zou vragen zou ik nee zeggen denk ik omdat ik er gewoon geen zin in heb

Toegevoegd na 43 seconden:
dus mischien is dat bij hem ook wel waarschijnlijk wel als je dan zijn eerste vriendin zou worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, dit is wel interessant zeg, als ik dat zo mag stellen.
Maar hoe komt het dan dat je ondanks dat je haar leuk vindt, niks met haar wilt? Misschien domme vraag hoor...
Maar wanneer ik iemand leuk vind dan zo ik het gewoon leuk vinden om zo veel mogelijk bij diegene te zijn... Misschien als ik dat snap, dat ik hem dan beter begrijp .. tenminste I hope
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik weet niet ik vind het perfect hoe het zo gaat ik wil niet een van die stomme ex-en zijn waar ze nooit meer naar kijkt en ik wil nergens aan vast zitten voor al dat