Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ben vanmorgen bij iemand uitgenodigd geweest, iemand 'van het schoolplein' (als moeders onder elkaar). Hoe lang wacht ik met een 'tegenuitnodiging'?

Toegevoegd na 4 minuten:
(zei bij het afscheid meteen dat ze bij mij ook welkom was, maar zij liet weten meer van de concrete afspraken te zijn...)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
577

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ligt eraan. Als je denkt dat de klik zo groot is dat het een hechte vriendschap kan worden, zou ik het binnenkort eens vragen. Als het meer een kennis op afstand zal blijven, kun je er best wel wat langer overheen laten gaan hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet te lang. Vraag haar gewoon bij de volgende keer wanneer het haar zou uitkomen om ook eens bij jou te komen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik had haar al bij het afscheid gevraagd;' volgende keer bij mij?"
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Tja, sommige mensen moeten alles plannen en daar is niets mis mee. Je hoeft natuurlijk niet gelijk op haar af te vliegen als je haar weer ziet, maar wanneer je haar weer eens spreekt kan je de vraag weer eens terloops laten vallen. Ik zou alleen niet wekenlang wachten.
Als het beviel: De eerst volgende keer. Als het niet beviel: Gewoon niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wanneer het jou uitkomt..
niet wanneer t haar uitkomt.. wat is dat concrete afspraken...het moet wel leuk blijven
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waneer jij het wilt en uitkomt..als jij zegt morgen..kom je bij mij ja dan is het of ja of nee

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding