1 jaar getrouwd en dat nu pas beseffen wat voor leuks kun je dan nog gaan doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kent het: het hele jaar denk je er aan en op de dag zelf vergeet je het omdat je de dagen niet bijhoudt. Het is 28 augustus en mijn man en ik zijn nu 1 jaar getrouwd, wat voor leuks en/of origineels kunnen we nog doen vandaag>? Dan regel ik dat het mooi weer is :D

Toegevoegd na 19 minuten:
Omgeving Enschede.

Toegevoegd na 21 minuten:
Loopt wel een kind van 6 bij rond dus ook dat beperkt de mogelijkheden, Oppas is niet mogelijk helaas.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip voor volgende keer, zet het in je agenda en zet ook ergens een herinnering 1 maand er voor of 2 weken er voor. Geef je hersenen een signaaltje op het moment dat je nog iets kunt regelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gefeliciteerd !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gefeliciteerd:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u dank u :D

Het beste antwoord

Nou eerlijk gezegd denk ik dat vrouwen dit niet herkennen en mannen wel! Ik zou dit met koeienletters in de agenda schrijven, iig de eerste 5 jaar, maar goed dat is een andere discussie. Is het misschien leuk om samen de trouwfoto's / video nog eens te bekijken. Bestel lekkere sushi en voor de kleine vissticks. Sta nog eens stil bij de dag en bel de getuigen en ceremoniemeester even om ze te bedanken. Vertel elkaar wat je leuk vond dit jaar, wat indruk heeft gemaakt en........maak een mooi plan voor volgend jaar; een reis, een uitje of een duur meubelstuk.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuke originele ideeen, actually, ik herinnerde het me vannacht en we feliciteerden elkaar toen alvast...
dure spullen vink niet echt wat :) das maar materiaal en heeft in mijn ogen niets met liefde te maken :)
thnx toch voor je antwoord... staan zeker dingen tussen om in gedachten te houden...
Annswers
13 jaar geleden
Ja dat is een goed punt, daar ga ik dan weer over nadenken, zo hou je elkaar weer scherp;) Nog 1 laatste tip, want ik kan het niet laten. Trek je trouwjurk weer eens aan ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed idee !!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou ik heb hem aan hoor :D En ik ga er ook de deur mee uit :P
Annswers
13 jaar geleden
Ja doen en dan samen met je man in pak (?) boodschappen doen ;)

Andere antwoorden (10)

Uit eten, rondvaart Amsterdam, Sauna, er is zoveel leuks op korte termijn te doen. Ligt een beetje af van het feit waar je woont.

Toegevoegd na 22 minuten:
Je kunt nu nog een restaurant reserveren en vragen of zij iets leuks aan tafel kunnen regelen, denk aan ijs, sterretjes etc.
Daarna een bioscoopje pakken, vriendin bellen of zij een roos kan kopen of iets anders, van harte gefeliciteerd en veel gelukkige jaren met zijn tweetjes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gauw een leuk en romantisch restaurant boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezellig uit eten gaan. Daarna heel vroeg naar bed om te vieren dat je een jaar getrouwd bent ;)

Toegevoegd na 21 minuten:
Kind lekker meenemen naar restaurant. Gewoon lekker deftig eten met z'n drieën.

Een kind van 6 gaat toch op tijd naar bed neem ik aan? Dan heb je samen nog alle tijd om te rollebollen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
samen een kalender kopen ..............
lekker een wip maken .............
advocaat zoeken ..........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kaarsen aan en romantische muziek en dan de liefde bedrijven. Daar de tijd voor nemen.

Daarna lekker chique uiteten
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
Waarom in godsnaam een min. Wat is er mis mee. Het is hartstikke romantisch. Maar ja, toen wist ik nog dat er een kind in het spel was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niks van aantrekken Snuffel, sommige mensen delen graag minnen uit en zijn te laf die te motiveren - als je pech hebt krijg je zelfs een vaste min-naar die je zowat overal een min voor geeft.
Compensatieplusje van mij ;-)
Snuffel
13 jaar geleden
Dank je Hippo! Voel me meteen weer wat beter.
Annswers
13 jaar geleden
Snuffel, rustig! Het is vast een single iemand.
Snuffel
13 jaar geleden
Tja, krijg er soms een beetje een punthoofd van. Of is het een minhoofd?
van alles ruzie krijgen dronken worden uit eten tv avondje daarna na de film lekker avondje in bed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tis nou niet echt weer om buiten iets te gaan doen.nodig vrienden vanavond uit om jullie 1 jarig huwelijk te vieren bij jullie thuis.pak je trouwalbum of film er bij en maak er n leuke gezellige avond van,daarna doen jullie ,nadat iedereen weg is,nog ff de huwelijksnacht over.geen oppas nodig en toch n feestje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ahh, ik zie je vraag te laat. Nu is de dag al bijna voorbij.

Maar wat is er nu leuker voor jullie allebei, om jullie (of het) kind te zien genieten. En dan bedoel ik echt genieten in een activiteit waar jullie beiden in betrokken zijn.

Dus wat vind het kind nu het aller, aller, aller leukste?

En na afloop eventjes geen GV, maar heerlijke andere dingetjes...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
We waren uit eten bij de witte gans. Kayleigh heeft in gedachten de witte gansen geknuffeld en die kwamen naar haar toe en waren lief voor haar zei ze :) ik ben weer weg :D in bruidsjurk ^^
Klein taartje kopen, 1 kaarsje erop en die door het kind uit laten blazen, daarna gezellig herinneringen ophalen, foto´s bekijken. Het hoeft niet zo uitgebreid, dat er aan gedacht wordt is toch het belangrijkste?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie kledij terug aandoen van die dag.
gezellig samen koken in een leuke sfeer bespreken of jullie nog een jaartje getrouwd willen bijdoen en wat dan wel de voorwaarden moeten zijn ;-) (dus wat er moet veranderen; ideaal moment om die heikele punten aan te halen.
een klein feestje organiseren (maar klein é) met enkele goede contacten/vrienden die je hebt.
Hem/haar wat tegoed bonnetjes schrijven...

wil je er nog wat geld aanhangen.
een ballonvaart.
een weekendje.
een bootje huren en samen gaan varen.

kan je allemaal met z'n drieën doen.
maar ik zou het simpel houden ... er komen nog vele verjaardagen achter ;-)