Nieuwe meisjes kun je het beste leren kennen op de afdeling pasgeborenen in een ziekenhuis.

Meisjes die al langer bestaan maar die jij nog niet kent kun je overal tegenkomen.
Ga eens naar een andere disco dan normaal. Stap een andere supermarkt binnen als normaal. Wijk af van je normale routine.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

School
Vrienden
Bijbaan
Kroeg
Stad
[internet]
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuke plekjes?
Dansschool is een plek zie je vorige vraag.
Het leuke aan het leren kennen van mensen is juist ook het ontdekken van de plekken die jij leuk vind om te komen.
Je bent nog jong denk ik.
Neem je tijd voor het onderzoeken wat je leuk vind.
daarna komt het allemaal best wel goed.
13 jaar geleden
school, disco
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar je passies liggen houd je van indoorklimmen? ga daar naar toe, houd je van zwemmen? ga zwemmen, je zoekt toch meestal iemand met dezelfde passie, maar ga niet altijd opzoek, maar sta er gewoonlijk open voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan natuurlijk overal. Neem een plek waar activiteiten plaatsvinden die je zelf ook leuk vind. Je hebt dan in iedergeval de kans iemand tegen te komen die dezelfde interesses heeft als jijzelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op stijldansen gaan, altijd jongens tekort :) Bij de Hema gaan werken, werkt echt hoor! Of een baantje in de horeca nemen.
13 jaar geleden
Op de (jongeren)camping. Maar ja, de vakantie is alweer voorbij...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
werk/school/internet/uitgaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Overal er zijn overal meisjes maak er gewoon een gewoonte van om ze aan te spreken waar dan ook!!!

Begin met gewoon iets te vragen daarna conservaties op den duur wordt het een gewoonte en automatisme om vrouwen aan te spreken en te ontmoeten en toffe gesprekken te hebben.

Oefening baart kunst probeer je comfort cirkel te vergroten.

Je kan ook elke avond voor dat je gaat slapen een rustige muziekje opzetten , en je inbeelden hoe jij vrouwen aanspreekt publiekelijk wanneer het dan echt gebeurt lijkt het net of je het al 100 keer gedaan hebt.

Dus begin gewoon als je naar school gaat ook al op straat meisjes aan te spreken kan zijn dat een meisje slecht reageert maar kan ook zijn dat ze positief reageert.
reageren

Dus als je ze niet aanspreekt kan je het niet weten toch?

Toegevoegd na 37 seconden:
In het begin kon je ook niet fietsen maar nu kan je waarschijnlijk kilometers fietsen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op je werk of op school of sport
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het uitgaansleven biedt meer kans omdat de mensen veelal uitgaan om een partner te vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de plaats waar jij met hun afspreekt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet eerst denken welke soort meisjes wil ik ontmoeten! dan ga je kijken waar zijn veel van dergelijke meisjes. zo kom je op de plaats waar je moet zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opleiding H.B.O. maatschappelijk werk.