Wat moet ik niet vertellen aan mijn vriendin (4 maanden verkering)

Wat moet je niet vertellen tegen een vrouw die je net kent (4 maanden). Ik ben dol op mijn vriendin en verliefd, ik uit bijna alles. Ik mail, stuur een SMS, bel elke dag.
Zij wil ook dat ik alles kan vertellen. Maar moet ik nu alles al vertellen? Er is genoeg om over te praten, maar ik wil nog met dingen wachten, bijvoorbeeld, exen, financieen, enz.

Of welke onderwerpen kan ik beter laten wachten tot na de verliefdheid?

Een man die geen moeite heeft om zijn gevoel te uiten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik neem aan dat je niet op 1 dag alles kan vertellen aan haar. Maar in de loop van de relatie kom je gewoon meer en meer over elkaar te weten. En financien?? nee dat zou ik ook mooi op zijn beloop laten. Komt vanzelf allemaal.

Ik zou alles op zijn beloop laten, als het gesprek er op komt, dan vertel je het zelf wel. Het komt nogal overweldigend over als je probeert je hele leven op tafel te gooien binnen een paar uur. Sommige dingen komen nu eenmaal vanzelf wel voorbij in een gesprek. 4 maanden is inderdaad erg vroeg om het uitgebreid over vorige relaties of je financiele status te praten. forceer niks en het komt allemaal vanzelf een keer voorbij. Wacht tot zij er naar vraagt of het gesprek er op komt en dan kan je altijd nog kijken hoeveel je op dat moment kwijt wilt. Het is geweldig dat je direct je hart op tafel wilt uitstorten, maar dat kan ook te overweldigend zijn. Kalm aan.

Je moet je altijd blijven realiseren dat je geen eeneiige tweeling bent, dat er geen symbiose mag ontstaan. Jij bent jij en zij is zij, dat houdt het spannend. Begin met elkaar veel vertrouwen te geven, en vertel wat aan de orde is. Ik heb mijn man echt niet al mijn exen opgelepeld, dat was voor zijn tijd, en ik hoef niks over de zijne te weten. We leven in het heden. Gewoon gezellig doorgaan samen, geniet van het leven, het duurt maar even. Richt je op de toekomst.

Het vervelende is dat alle vrouwen en alle mannen anders zijn. Maar natuurlijk zijn we meer hetzelfde dan verschillend. Dus basisregels zijn er wel. De regels zijn vooral gestoeld op het feit dat een samenvatting van de realiteit op andere tijdstippen dan de daadwerkelijke momenten zorgt voor andere indrukken dan je zelf hebt, wilde of verwachtte. Onderwerpen om mee op te passen: -Zo min mogelijk liegen -Dingen die jaloers maken -Dingen die ervoor zorgen dat je niet meer weet waar het om gaat bij de ander (je bent behoorlijk knap, je hebt veel geld)

Doe gewoon lekker laid back, wat dat betreft. De truuk is om de balans te vinden tussen te openhartig zijn en een gesloten boek. De onderwerpen zijn talloos, als ze op tafel komen kan je er over beginnen. Het is vooral veel aanvoelen. Niet te druk maken over het verknallen van dat soort zaken, want dan zit het prominent in je kop en verknal je het alleen maar sneller. Gewoon. Relax and enjoy. Je weet wel... :)

Vertel wat jij wil vertellen. En als ze naar iets vraagt, waar jij het liever nog niet over wil hebben, geef dat dan aan. Het is een cliché maar je moet jezelf kunnen zijn dus als jij het nog te vroeg vindt voor bepaalde onderwerpen, dan moet je het er nog niet over hebben. Communiceer dat wel duidelijk met haar, en leg uit waarom (vrouwen houden niet van vaagheid :) )

geniet eerst lekker van elkaar,de rest komt terzijner tijd wel.als je er aan toe bent en de relatie meer serieusere wending geeft kan dat altijd nog ter sprake komen.wil ze t wel weten van die exen? Toegevoegd na 1 minuut: blijf wel eerlijk en open.

Wacht ook nog maar even met je toiletervaringen. En wilde verhalen over seks met ex wordt een meisje niet blij van. Kinderen trouwen enzo ook maar even wachten...maar wat is de aanleiding voor deze vraag, heeft zij iets gezegd of twijfel jij zelf? En is die twijfel gekomen uit een grens die overschreden is? Want dan weet je het zelf al wat je kwijt wil.

Volg je gevoel... als het goed voelt om het te vertellen, vertel je het, en anders laat je het nog even achterwege... ga met de stroom mee :) Jij voelt je vriendin zelf het beste aan... En na 4 maanden kun je toch wel zeker zijn van jullie gevoelens voor elkaar dat je wel een potje bij haar kunt breken :) Als het echt goed zit, dan kun je na jaren nog steeds verliefd zijn ... Wil je daarop wachten? Als ze echt van je houd kun je alles zeggen, dat maakt dan niet uit... Of ze het er mee eens is is een tweede en met sommige dingen kun je misschien bonje krijgen, maar uiteindelijk kom het dan wel goed... Maar dat voel jij het beste aan, want jij kent haar... Succes ermee...

Blijf dicht bij jezelf: ga uit van je eigen gevoel en verstand. Als je voelt of denkt dat je iets beter niet kunt vertellen: niet doen! Je geeft dat eigenlijk al aan in je vraag.

De basis in een relatie zijn eerlijkheid en vertrouwen. De liefde kan hierin groeien. Maar dat moet van 2 kanten komen. Vertel niet direct uw lek en gebrek, daar staat niemand op te wachten. Ook niet uw ,,veroveringen,, Bedenk dat uw vriendin ook een historie heeft, en misschien niet staat te springen om alles direct aan u op te biechten. Bedenk wel dat u oprecht antwoord geeft op directe vragen als die relevant zijn mbt de prille situatie. Ik mag verwachten dat jullie niet alleen via internet of gsm contact hebben. U staat het natuurlijk vrij om haar de voor u belangrijke vragen te stellen. Indien u geen of niet de gewenste antwoorden krijgt, dan weet ook u hoe laat het is.

Niet over exen enz en seks met hun enz

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100