Ken jij een mooi gedichtje om bedankt te zeggen tegen iemand?

Zie mijn eerste vraag voor meer info : http://www.goeievraag.nl/vraag/jaar-half-gepest-werk-weggeraakt.77838

Ik werd de hele tijd gesteund door 1 persoon (die maar heel af en toe kwam helpen bij ons op kantoor als we niet konden volgen met het werk) en ik wil deze persoon extra bedanken dat zij mij tot het bittere end is blijven steunen, een luisterend oor heeft geboden en een schouder om op te huilen.
Het plan was om een kaartje te sturen met een gedichtje erop. Ik kreeg vandaag net een kaartje van haar waar ze mij veel geluk wenst op mijn volgend werk en ik kan dit niet zo laten.
Ideëen iemand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

probeer t contact te behouden als zij dat ook leuk vind.stuur haar n bos bloemen met n persoonlijke tekst of persoonlijk gedicht erbij.probeer zelf n gedicht te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was mijn gedachte ook : schrijf recht uit je hart, hoe je haar steun, troost en inlevingsvermogen hebt gewaardeerd, gebruik bijv. de woorden uit je omschrijving - die komen duidelijk recht uit je hart...dat zegt véél meer, dan een prachtvol poëem dat je overschrijft.
dikke +, peetje
Dank je om met me te praten.
Toen ik dacht dat ik het beter maar kon laten.
Dank je om mijn tranen die ik bij je mocht laten.
Toen ik mijn tranen niet meer durfde te laten.

Dank je voor je schouder waarop ik mocht leunen.
Toen ik dacht dat ik niemand had om op te steunen.
Dank je dat je steeds voor me klaarstaat.
Toen ik niet meer wist waar ik naartoe kon gaan.

Dank je voor je lieve steunende woorden.
Toen ik niet meer in mezelf geloofde.
Dank je dat ik bij je mocht schuilen.
Toen ik oneindig zat te huilen.

Dank je dat jij op mijn levenspad terecht kwam.
Toen ik alleen nog maar viel over kuilen en gaten.
Dank je voor je oprechte vriendschap.
Toen ik dacht dat deze niet meer bestond.

Dank je voor je vertrouwen waarop ik mag bouwen.
Toen ik dacht dat ik het alleen nog maar kon berouwen.
Dank je dat jij mijn vriendin bent die me moed, steun en
een beetje zonneschijn gaf door al het verdriet en pijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf iets uit jouw hart maar wel van van jezelf.
Zonodig een cadeau bon er bij.