Wat zijn goede tips om je levenspartner opnieuw te veroveren?

Na aanleiding van een ruzie uit elkaar.
Dus nu wil haar opnieuw veroveren, (dus ik wil haar weer bij me hebben) Maar ik weet niet hoe?
Hebben jullie wat tips voor mij...

Wat moet ik allemaal gaan doen?

Alvast bedankt.!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Jezelf veranderen! Als jij dezelfde persoon blijft zal het niet lang duren voor je weer ruzie hebt. Dus als jij haar de moeite waard vindt, zul je eerst moeten kijken naar jezelf. Je gedrag aanpassen en dit ook laten zien aan haar. Als zij overtuigd is dat jij verandert bent, komt het goed!

Ditzelfde geldt overigens ook voor haar natuurlijk.

Let wel: Als je je karakter moet gaan veranderen voor een ander, dan zal dit nooit werken. Een mens blijft zijn "basis" karakter altijd behouden. Je kunt alleen je gedrag veranderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ik denk dat veroveren weinig zin heeft als zij niet echt wil.
Het lijkt mij zinvoller om de zaak waar de ruzie over ging uit te praten, bij te leggen en op te lossen.
Dan kan er misschien weer een nieuwe, frisse start gemaakt worden.
Met veroveren in de zin van een mooie ring, een leuke vakantie of een ander goedmakertje zou een man bij mij niet aan hoeven komen. Er zou aan de basis wat moeten veranderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veroveren is een beetje een moeilijk woord in zo'n situatie.
Je moet in ieder geval duidelijk inzicht krijgen in de reden waarom zij je precies heeft verlaten, of wat nu de druppel was die de emmer deed overlopen.
Vervolgens doe je alle mogelijke moeite haar te laten weten dat je openstaat voor verandering, dat je het nu echt op een andere manier gaat aanpakken.
Maar dit kan alleen als zij heeft aangegeven hier ook voor open te staan.
Als zij er nog niet aan toe is dan duw je haar alleen maar verder weg dan haar dichterbij te halen, en dan kun je de zaak beter even laten rusten.
Ik wens je in ieder geval veel sterkte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veroveren is hier niet van toepassing:het is beter hoe kunnen wij weer bij elkaar komen. Het is gewoon passen en meten en daartussen kijken of er nog ruimte is voor jullie beiden samen. Je moet eens beginnen met naar jezelf te kijken volgens mij heb jij een heel klein hartje en je probeerd je staande te houden door de regie van het samenwonen in eigen hand te houden. En aan dat punt moet je gaan werken geef je levenspartner ook de verandwoording om zich te bewijzen tegenover jou en om beslissingen te nemen. Als je samenwoond heb je niet een ik maar twee ikkes. En er zijn er twee die aandacht nodig hebben Blijf positief en praat er dan met elkaar over wat je wilt veranderen aan je zelf. En geef ook aan wat je levensparner zou moeten veranderen tegenover jou dan moet het lukken blijf wel rustig en zet er geen druk op . Dan kunnen julie allerbei elkaar weer hervinden en tot een goeie oplossing komen. Ik wens jullie allerbei heel veel sterkte in deze besissing die jullie moeten nemen. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Buig voor haar, zeg dat ze gelijk heeft en dat je het niet meer zult doen... En dat vervolgens zo doen als je zegt... Dan heb je ze terug veroverd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hou van haar en laat dat op ALLE mogelijke manieren merken. Laat het recht uit je hart komen, en dan merkt zij wel dat het menens is.

Wie niet waagt wie niet wint...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om te beginnen kun je haar een heel groot boeket sturen met een kaartje dat je spijt hebt of dat je van haar houdt en haar mist.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terugveroveren.
Ik weet niet waar de ruzie over ging. Het feit dat ze je verlaten heeft, is het blijkbaar een punt dat voor haar van essentieel belang is.

Is er een radicale verandering van je gedrag voor nodig? Of moet je meningen uitdragen waar je niet achter staat? Ziet zij zaken van jou verkeerd? Is de omgang met elkaar niet goed? Of passen jullie levensdoelen niet bij elkaar?

Zoveel mensen zoveel wensen.

Kijk of ze nog met je wil praten. Kijk naar de gemeenschappelijke zaken die goed gaan.

Misschien is er dan nog een opening. Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem haar mee naar de tijd waar het allemaal begon. Daarmee bedoel ik jullie 'liedje' of de plek waar jullie liefde begon dat soort dingen.
Ik weet niet waar het op mis is gegaan maar probeer daar dan ook iets aan te doen. Omkopen is in ieder geval geen manier om haar terug te krijgen, laat haar ook zien dat je het meent en voor de volle 100% voor haar wil gaan.

Als je besluit iets te organiseren (uitje,etentje) TELEFOON UIT!!! de aandacht alleen op haar richten.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet te opdringerig zijn nu,dat weert af.Als zij net zoveel van jou houdt als jij van haar,komt het vanzelf weer goed.
Heb geduld!
Laat alles even betijen(rusten) en dan kun je over een paar dagen haar eens bellen om er over te praten.
Maar val haar in de tussen tijd niet dagelijks lastig,want dat werkt echt averechts...
Geloof Muts maar..die rijdt al zolang met de trein mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeg haar duidelijk dat je haar mist en vraag haar of ze het weer een kans wil geven . Dan weet je het antwoord! Succes!!