Kan een player als hij dit zelf ook wil werkelijk een monogame relatie hebben zonder terug te vallen in zijn oude player gedrag

Nieuwsgierig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.7K

Antwoorden (11)

Welnee...

Tenzij hij de 40 gepasseerd is, dan zou het mogelijk kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zei ook al heel voorzichtig "dan zou het mogelijk kunnen zijn.." ;) Helaas geloof ik niet in het feit dat players veranderen.. Uitzonderingen daargelaten, uiteraard, maar ik zou er niet intrappen.. :D
Tuurlijk, maar weinig meisjes die het met hem aandurven!
Hier een gedichtje over players:

Jongens vinden playen stoer,
Jullie zijn de man, wij meisjes de hoer.
Jullie denken alleen aan jullie doelen,
Denken nooit aan hoe wij ons voelen.
Voor jullie is het allemaal een spel.
Bij elke chick denk je, 'Die pak ik wel!'
Maar ooit word je echt gek op een meid,
Maar door je stoere verhalen is zij het vertrouwen in je kwijt.
Je hart word diep geraakt.
Je eigen schuld! je hebt het zelf veroorzaakt.
Nu weet je hoe wij ons voelen,
Ik weet dat alle boy`s een keer gaan voelen..
wat wij bedoelen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ook maar op internet gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat is de bron dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Phoehhhh, moet ik even opzoeken op internet...... Gevonden: http://www.1001gedichten.nl/gedichten/6073/players/
Ja natuurlijk kan dat. Alleen moet hij dat dan dus wel echt zelf willen. En ook blijven willen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus daarom een minnetje?
Als hij echt verliefd is, dan kan hij best die gewoonte veranderen en zich binden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, een player blijft vaak een player. Hij zal altijd de bevestiging willen krijgen dat hij nog 'hot' is. Gebrek aan zelfvertrouwen en de zoektocht naar bevestiging maakt hem gewoon een zwak houden voor t andere geslacht. Soort narcisme in t klein. Misschien als je heel veel investeerd en hem zelf de bevestiging geeft dat ie monogamer kan blijven. Mits je zelf ook een hottie bent. Players omringen zich graag met mooie vrouwen. Vraagt veel van jou om een player te houden. Wil je zo onderdanig zijn....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alleen als hij op een keer de 'ware' liefde tegenkomt!
Indien zij hem blijft boeien en hij haar zou missen als ze er niet is, als hij alleen aan haar zou denken en zij helemaal zijn type is... De ware liefde maakt gewoon dat een ander, hoe mooi ze ook is en hoe opwindend, niet interessant meer is. Je ziet dan alleen jouw geliefde en ze is voor jou ideaal. Liefde maakt niet voor niets blind!
Je kan dan zo voor elkaar gemaakt zijn ,dat je niet zonder elkaar wilt zijn en dit kan ook goed een levenlang zo blijven.
Toen ik jong was, had ik veel vrienden en had als stelregel geen vaste verkering te willen. Dit heb ik volgehouden tot ik de ware tegenkwam. Alleen met hem wilde ik kinderen en alleen bij hem wist ik dat ik geen behoefte aan anderen zou hebben. Dit gevoel heb ik dan nog steeds en ik moet er niet meer aan denken om met een ander iets te hebben. Je hebt je ervaringen wel gehad en bent er op uitgekeken. Gek hè, dat een mooie man (in mijn geval) geen enkel effect meer heeft dan alleen even kijken, want naar mooie dingen kijk ik wel nog steeds graag! :)
amc
12 jaar geleden
Het antwoord is nee!! Zit heel diep ingeworteld en is niet alleen iets, waarmee hij zich op zijn borst wil slaan. Ze herkennen vaak onschuldigheid, naiviteit,onzekerheden,verlangens en zwakte en dat is een soort trigger. Het is net als de vraag"zal een een getemde haai nooit meer iets,dat in het water spartelt of bloedt aanvallen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik denk absoluut van wel. Wat is de rede waarom een player zoals jij het noemt het nodig heeft om te playen? Ik denk dat players over het algemeen hele onzekere mannen zijn met bindingsangst en zoveel respect als ze naar partners tonen tonen ze ook voor zichzelf. Wie vallen ze nu eigenlijk af? de partner of zichzelf?
Om deze rede weet ik zeker dat wanneer de player zichzelf genoeg waarde gaat geven hij/zij het niet meer nodig heeft om deze bevestiging van ego in de vorm van scoren bij de ander(of met de ander als verlengstuk) niet meer nodig heeft. Ik zou als je echt om deze persoon geeft heel duidelijk aangeven waar je staat en hoe jouw persoonlijke onbetwistbare grenzen liggen. Hou jezelf niet in een relatie waarbij je doorlopend aan jezelf gaat twijfelen, dit stuk verteld immers niets over jou maar kan jouw eigenwaarde tot op de bodem slopen. Draai het om. Het is niet ben ik goed voor jou maar ben jij wel goed voor mij en waar ga jij mij brengen. Niemand heeft het recht om jou zo te behandelen en jouw vertrouwen te schenden. Als jij niet voor een andere dan een monogame relatie met een partner kiest bespreek jouw grenzen. Bijvoorbeeld:
Ik vind praten tot koffiedrinken met andere vrouwen of mannen prima, honger buiten krijgen tot daar aan toe maar thuis eten. Zeg deze persoon duidelijk dat 1 keer over de(jouw) grens is meteen de laatste keer en dat deze persoon met wie hem meteen mag houden, alle consequenties van dien. Je bent dan uitgepraat en ongevoelig voor alle goedmaakpogingen en het komen huilen aan je deur enz tot stalken toe. Nooit meer aan toegeven, dan ben je geplayed! Als het je gebeurd dan ben je er helemaal klaar mee. Spullen buiten zetten, geen telefoon meer opnemen. Zeg er ook nog bij dat je niet weet van te voren hoe je gaat reageren als je nu je vertrouwen in hem stelt er later achter komt dat hij je bedriegt. Het kan best zijn dat je dan iets geks gaat doen bijvoorbeeld met een voorhanden zijnde honkbalknuppel of tuinschaar en dat je dan ontoerekeningsvatbaar bent.
Als jouw vriend eerlijk met jou kiest te leven zijn dit natuurlijk handelingen uit emoties die nooit bij jou naar voren gehaald gaan worden. Probeer goed naar je intuitie te luisteren, hoe zit het met deze man? gaat hij mij playen? ga ik hem toestemming geven om mij te playen?
Hoe ziet mijn toekomst er met hem uit?
Persoonlijk denk ik dat vertrouwen de basis is voor een vriendschap en relatie. Welke eigenschappen van je vriend zijn een waardevolle toevoeging aan jou?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zeker. Ik was ook met een player ben nu 2 jaar net hem en raad eens hij kan niet zonder mij. En wil geen ander haha! Je moet gewoon je zelf blijven. Players denken meestal meiden zijn gek op me dus als ik een meisje laat gat ze achter me aan. En wanneer er eentje is die niet achter hem aan gaat maar die zegt jaah dooeiii ga je me playen zoek een ander.. Sommige doen het gaan ook naar een ander. Maar andere players voelen zovh dan gekwetst en blijven ze achter dat ene meid aan gaan. Zo gibg dat wel bij mij..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met „player” bedoelen we iemand die speelt met de gevoelens van een ander.

Er zijn mensen voor wie dat een tweede natuur is geworden.
Die mensen hebben geen inlevingsvermogen en kunnen dus niet bedenken dat ze een ander kwetsen.
Een player is er niet bewust op uit om zijn/haar slachtoffer te beschadigen: een player denkt alleen aan zichzelf.
En dat egoisme is echt niet zomaar uit te roeien.

Dus als je met een player te maken hebt, dan weet je dat blijkbaar.
En dan zal je zelf verdomd sterk in je schoenen moeten staan.

Niemand kan voorspellen hoe iemand nog eens zal veranderen.
Een puber beseft op een gegeven moment dat andere mensen ook gevoelens hebben en dat je daar rekening mee dient te houden.
Als het goed is.
Maar niet iedereen leert even snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk, iedereen kan veranderen, maar een relatie heb je niet alleen, de kans dat hij zich meer moet bewijzen tegenover zijn vriendin dan een ander is wel heel groot!