hoe kom je erachter hoe een meisje tegen je liegt over liefde en dat soort zaken ???

ik heb een e-mail gestuurd dat ik haar leuk vindt, ze schreef terug : blablabla, ik voel iet hetzelfde voor jou, blablabla. ik weet dat het maar een e-mail is maar ik geloof het niet. (ik heb een beetje ervaring want ik heb al drie keer verkering gehad) want steeds als ik naar haar kijk kijkt ze of keek al naar mij toe.

Toegevoegd na 1 week:
ze zit bij mij op school

Toegevoegd na 1 week:
Zou via via helpen meestal ben ik lekker simpel en vraag het zelf maar meestal wordt er gelogen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (10)

Door schade en schande en ook nog meestal te laat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan naar haar houding kijken, hoe ze in het algemeen doet. Ik zou persoonlijk zoiets nooit doen, maar mijn vriendin wel. Dat vindt ze grappig. Natuurlijk kan iemand die een beetje 'stoer' overkomt, ook verliefd zijn. Maar als ze stoer is, dan kan zij ook wel de eerste stap zetten. Jij hebt al gezegd dat je haar leuk vindt en nu mag zij met jou gaan praten.

Wat ook een optie is, is dat ze denkt dat ji een grapje maakt en dat ze daarom en nep-antwoord terug geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan stuur je weer een email met de tekst
hoi het is zaterdag heb je zin om vanavond met mij een ijsco te gaan eten bij ....
als ze jaaaaaaaaaaa zegt zit je goed
als ze nee ik moet nog dit doen en dat doen en ik ben....dan zit het niet goed en ben je veer de gek gehouden

Toegevoegd na 58 seconden:
weer voor de gek gehouden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb altijd geleerd, dat als een meisje nee zegt, het ook nee betekend.
Dus waarom zou je haar woord in twijfel nemen. Als ze nee zegt en ze bedoeld ja, dan is het haar probleem als jij een andere leuke meid vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Iemand die blablabla schrijft, zou ik ook niet serieus nemen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je komt erachter door haar wel te geloven. Als zij schrijft dat ze niet zulke gevoelens voor jou heeft, geloof haar dan. Ze schrijft het niet voor niets. Dat betekent, heel aardig verwoord: back off, ik wil niks met je.

Of ze echt niets voor je voelt, of dat ze wel gevoelens heeft maar die ontkent, dat gaat jou geen fluit aan. Het is háár keuze of ze iets met je wil. Zij heeft haar keuze gemaakt. En jij moet dat respecteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is er alleen contact via internet?
Laat haar dan verder met rust aan de hand van haar antwoorden.
Steek eerst je hand in eigen boezem of de criteria van anderen over jou wel kloppen met betrekking tot het aangaan van een relatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga op je eigen gevoel af , maar wees er wel zeker van dat het echt je gevoel is en niet omdat je al eerder ervaring heb gehad. Ieder mens zou in principe een kans moeten krijgen, natuurlijk zitten er hier altijd veel gevoelens bij ... ik zou zeggen, heb je sterk het gevoel dat het niet klopt , stop er dan mee en anders ga je ervoor en ontdek je vanzelf of ze liegt of niet... dus inderdaad door schade en schande ondervinden...al is dat niet leuk...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze schrijft niet hetzelfde te voelen, zal ze dat niet voelen of b.v. niet meer met je willen.

Wanneer ze je leuk vindt en jij vertelt haar dat het wederzijds is, zal ze niet gaan liegen neem ik aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meestal kom je er erg genoeg te laat achter