Wat is een leuk kado voor een vriendin van 27 die liefdesverdriet heeft en die het even gehad heeft met mannen?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ze is binnenkort jarig en ze heeft geen zin in haar verjaardag dus wil ik haar verrassen met iets leuks.

13 jaar geleden
14.5K

Het beste antwoord

Juist nu, met dit bijzondere weer, een ietwat overbodig kado, maar ik kreeg ooit in een dergelijke situatie een elektrische onderdeken van hele lieve vrienden.
Misschien kan je, als je dit een idee lijkt, een soort 'tegoed-bon' geven, en straks, in het najaar, het dan in het echt geven.
Een heerlijk warm bedje om in te stappen is toch iets heel fijns...
Alternatief : een leuke kruik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Het mooiste cadeau is aandacht. Ga gezellig naar haar toe, zet een grote pot thee, neem een pak koekjes mee, en laat haar lekker uitrazen. Geef haar volle aandacht.

Cadeaus hoeven niet altijd materieel te zijn. Alleen al het feit dat je weet dat iemand voldoende om je geeft zodat je je emoties kwijt kunt is al een groot cadeau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een luxe ontbijtje?

http://www.ontbijtservice.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop het boek 'Vrouwen zijn gewoon beter' voor haar en maak er samen een gezellige meidendag van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uuh sorry maar dit kwam er iin mij op.
een kunst penis misschien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Samen lekker naar de sauna. Kan je bijkletsen én ontspannen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef haar een weekendje weg (samen met jou dan he). Vaak best goedkoop, kijk maar bij de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga lekker ergens met haar uit eten. Een gezellige bistro met een fijne buitenzit.
Of juist iets midden in de bossen. Dat ontspant enorm.
Daar kun je lekker ongedwongen babbelen. En het leukst is, wanneer je er een eindje voor moet fietsen. Petje op.. Lekker even vertreden!
Je kunt natuurlijk ook zelf voor haar koken en misschien daarna een bioscoopje pakken.
Het is , tot slot, ook best leuk om een fluisterbootje te huren voor een paar uur.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schenk haar liefde en toewijding. Laat haar voelen dat je met haar meevoelt.

Schenk dus...jezelf en begrijp haar in haar verdriet.

Praat met haar als je merkt dat ze daar behoefte aan heeft.

Of..als ze die behoefte om te praten niet heeft..probeer haar een beetje op te vrolijken.

Vertel daartoe enkele leuke anecdotes en probeer zo de lach weer op haar gezicht te toveren.

Relativeer dat wat ze meegemaakt heeft en wijs haar erop dat hij haar liefde wellicht niet verdiende.

Kortom: Vang haar met veel liefde op en wees er voor haar.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een heerlijke high tea. Lekker je verdriet weg snoepen, en ondertussen kan je heerlijk kletsen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
geef met een paar anderenn een spa weekend kado kan wel duur zijn maar het heeeeeel erg waard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nodig haar uit om gezellig wat te gaan eten en drinken , dat brengt haar op andere gedachten !