kan ik zwanger worden terwijl ik al 4mnd niet ongsteld ben geworden, de pil slik ik niet.

ik ben 4 maanden niet ongesteld geworden heb 1,5 maand geleden een test gedaan maar wa niets.
nu vraag ik me af of je wel zwanger kan worden terwijl je niet ongesteld bent geworden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Volgens m'n biologiedocent kun je elk moment zwanger worden.. Tenminste, tussen puberteit en overgang dan hè? Dus als je het wilt moet je gewoon blijven proberen :D
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zul je toch wel eerst sex moeten hebben met 'n man, anders kun je wachten tot je een ons weegt...
Dat je niet ongesteld bent geworden, kan meerdere redenen hebben: onder andere stress, gewicht. Ik weet niet of je het met een condoom hebt gedaan maar omdat je twijfelt over een zwangerschap, ga ik maar uit van niet. Ja, je kunt zwanger zijn. Sommige vrouwen hebben aan het begin van de zwangerschap heel weinig zwangerschapshormoon in de urine zitten waardoor de test aangeeft dat je niet zwanger bent. Je zou nog een test kunnen doen en kijken wat die aangeeft. Als die ook aangeeft dat je niet zwanger bent, zal ik eens naar de huisarts gaan als ik jou was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga even langs de dokter. 4 maanden niet ongesteld worden kan inderdaad door stress, ziekte, gewicht e.d.
Je kunt echter ook zwanger zijn zonder dat de zwangerschapstest dat als zwanger ziet... De dokter kan bloed laten prikken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je niet ongesteld wordt, dan ben je of al zwanger of je hebt geen eisprong gehad. En in dat laatste geval zal zwanger worden dus ook niet lukken: een eitje kan alleen bevrucht worden als het springt.
Als je zwanger wilt worden en je ongesteldheid blijft lang uit, dan zou ik gewoon even langs de huisarts gaan. Die kan je dan verder helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja je kan nog wel zwanger worden maar je zou echt even naar de huisarts moeten gaan en laten uitzoeken waarom je niet ongesteld word.