ik wil een relatie, hij ook aan de ene kant maar de andere kant ook weer niet? kan iemand hier zich in vinden

Ik ken een jongen 2 jaar, we doen veel.. we hebben seks/ ik zit op kamers en hij slaapt bij mij
.. we smsen msnen elke dag.. Doen leuke dingen samen touren, uit eten,lekkerde stad in
hij is bij mij thuis geweest en me ouders ontmoet,hij vond het super gezellig.
Ik ben ook uitgenodigt bij hem thuis, maar is nog niet van gekomen,van zijn kant...
Als ik even een dag niet sms, dan smst hij mij wel..

maar we hebben geen relatie?
Heb het er met hem over gehad, maar hij is er niet aan toe..
Aan de ene kant wil hij het wel, maar de andere kant weer niet..

Hij wilt me niet kwijt, en heeft geen behoefte aan iemand anders..maar het is me niet duidelijk
Wat ik wel weet, Ik ben zijn 1e meisje en hij heeft nog geen relatie gehad.. we zijn al beide 22..
Hij laat me wel huizen zien, en van hier kunnen de kinderen wel rustig opgroeien..
En hou je van romantiek krijg ik dan weer op msn..
We vertellen elkaar alles, we weten alles van elkaar..

Maar er is iets????
Collega's van hem zeggen ook..
Je bent jong je moet nog genieten .. en dat zit echt bij hem tussen zijn oren..
Maaar waarom blijft hij dan toch bij mij??
En waarom hebben we geen relatie..

wie o wie kan me iets bijpraten svp... ik ben echt zo gek op hem maar ten einde raadt..

thnx XX

Toegevoegd na 4 minuten:
dus kort, toen ik hem 2 jaar geleden leerde kennen, hadden we 3 maanden seks, voor hem voor het eerst..
Nu zijn we nog bij elkaar en trouw aan elkaar..

Toegevoegd na 5 minuten:
na 3 maanden seks... en nu nog..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (8)

Klinkt alsof je wel een relatie hebt hoor. Je bent wellicht nog niet officieel excusief voor elkaar maar voor de rest heb je 100% een relatie. Geniet ervan.

Je kan hem vragen of jullie gewoon de komende weken kunnen proberen excusief voor elkaar te zijn. Maar geen druk zetten als het nu voor je gevole goed loopt. Het label is niet belangrijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb een beetje het idee dat hij je meer ziet als een soort beste hartsvriendin dan als zijn vriendin.
hij wil gewoon vrienden blijven en zich niet niet binden.

als ik jou was zou ik hem duidelijk vragen wat hij wil . deze situatie is voor jou ook niet echt goed.
wil hij echt geen relatie zou ik maar even een beetje afstand nemen .
hier word je toch helemaal gek van
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je wel epollo echt!!!
Het is in zeker opzicht lastig en in zeker opzicht ook niet. Lastig is namelijk dat je graag zekerheid wilt en dat niet krijgt. Aan de andere kant heb je het al wel, maar heeft het geen naam.

uiteindelijk zou als je het een naam kan geven ( relatie) een ander gevoel geven, maar inhoudelijk niets. Sterker nog voor een jongen van zijn leeftijd is het waarschijnlijk alleen maar verstikkend en zal hij het langzaam vermijden. Zolang het niet een naam heeft, geeft het nog een gevoel van vrijheid. Iets wat je op die leeftijd nog nodig hebt.

Mijn advies, leef bij de dag en geniet ervan. De term relatie zit uiteindelijk ook alleen maar tussen de oren.

Ik spreek zelf uit eigen ervaring en voortschrijdend inzicht :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bindingsangst?
Een vriendin van mijn dochter had een vriend, maar geen relatie. Dat hebben ze beiden jarenlang volgehouden, hoewel ze wel altijd samen waren. Op dit moment zijn ze samen op zoek naar een huis.
Dit lijkt verdacht veel op jouw situatie. Ik zou me er, als ik jou was, niet al te druk over maken. Het komt vanzelf goed als je hem maar niet onder druk zet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik je verhaal lees hebben jullie wel een relatie, en ziet hij dat ook wel zo, maar wil hij het voorlopig vooral luchtig houden.
Waarschijnlijk is hij bang, dat - als je het officieel een relatie gaat noemen- je dan gaat beginnen over vastigheid, huisje-boompje-beestje, trouwen, kinderen.
En daar is hij nog niet aan toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het probleem is dat hij het woord relatie anders definieert. Ik proef uit je verhaal dat hij ""relatie"" definieert als zowat getrouwd.. En hij wil gewoon nog plezier maken en zich met jou voorbereiden op ""later"".

Maar jij wilt uiteraard een beetje zekerheid. Kun je niet een ander woord verzinnen: beste maten zijn? of je allerbeste vriend?

Zo n gevoel krijg ik erbij. Hij is, zoals je het vertelt, zeker wel serieus toekomstgericht met jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
If it walks like a duck, quacks like a duck, looks like a duck, it must be a duck. Met andere woorden: jullie hébben een relatie.

Blijkbaar vindt hij het wóórd 'relatie' nog een beetje eng klinken, maar hij gedráágt zich (zoals jij het omschrijft) wel als iemand in een heuse relatie. Jullie delen grote delen van jullie leven, hebben seks, stellen elkaar voor aan ouders, praten over toekomstdromen, inclusief huizen en kinderen, delen jullie intiemste gedachten met elkaar, zijn trouw aan elkaar. Quack quack!

Ik zou zeggen: laat gaan. Maakt het echt uit welk naampje hij jullie 'verhouding' geeft? En 22 is nog niet zo oud hoor, je hoeft geen gigantische haast te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals ik het lees hebben jullie al een relatie.... dat zou ik hem dus gewoon vertellen en zorgen dat hij snapt dat dat dus niets verkeerds is. Het voelt toch goed?! Daar gaat het om.