Is er een manier waarmee je meer lef/succes krijgt in het liefdesleven. Met een manier bedoel ik bijvoorbeeld chocolade eten, naaktslapen weet ik het?

Met een manier bedoel ik chocolade eten, een speciale geur, naakt slapen, roken ofzo. (ik geef maar voorbeelden?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roken is wel het slechtste voorbeeld dat je kunt geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mag ik vragen hoe je dit bedoeld? Ben je preuts en wil je proberen meer lef te krijgen, of ligt er iemand naast je en wil diegene zijn/haar aandacht krijgen en een beter sexleven daardoor? Kan je het wat beter omschrijven?

Het beste antwoord

Het 'libido' bedoel je.
Gebruik een zinksupplement elke dag. Het is pas na enkele weken tot maanden merkbaar, maar het werkt!
Neem het samen met een vitamine C, o.a. sinaasappelsap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

minder achter de computer zitten wil nog wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met krachtsport maak je testosteron aan!

En oesters schijnen lustopwekend te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Forget it but.......liefdesleven verbeteren zit 'm niet in eten of kleren. Liefdesleven is : heel veel geven, dus je heel erg verdiepen in de mens die je liefhebt, en proberen dat te geven wat het leven hem/haar nog niet gegeven heeft, en oog hebben voor en genieten van wat je krijgt van je geliefde die jou probeert te geven, wat het leven jou nog niet gegeven heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet vind je ivm dopamine (o.a. chocolade) - teveel dopamine maakt je impulsief, geeft intense gevoelens en maakt je gedreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat die voorbeelden van manieren niet zal helpen want uiteindelijk ligt het bij jezelf.
Het liefdesleven is fragiel en kan makkelijk stukgaan.
Als het écht liefde is dan moet je het voelen in je hart. Je moet duidelijk zijn van dat je van hem of haar houdt. Meestal zeggen de mensen van "wees jezelf". Ik raad het je ook aan maar als er bepaalde gewoontes zijn in je leven en hij of zij vindt dat bepaalde gewoonte niet leuk dan moet je je aanpassen ,maar meestal zijn dit kleinigheden en want uiteindelijk zal hij of zij voor jouw moeten kiezen ongeacht je karakter. Liefde evenaart alles. Je hebt alleen een goed sterk liefde nodig dat allerlei gebeurtenissen kan doorstaan en beide partijen moeten écht van elkaar houden!
Want als beide partijen niet met elkaar kunnen omgaan dan is het al zeker dat je moet stoppen met de relatie want anders is dat écht zinloos.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed luisteren naar de ander en mobiel uitzetten doet wonderen.
13 jaar geleden
Met veel oefening krijg je meer ervaring en word je zelfverzekerder. Alleen is het net als met alles andere, je leert door vallen en opstaan; 'missers' horen er net zo bij als 'treffers'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De lef moet van binnen uit komen en niet door truukjes. Vaak is het een kwestie van zelfvertrouwen. Op het moment dat je dat bezit, dan komen de goede veroverideeen ook. Veroveren doe je met je hart en een lekker luchtje kan ondersteunen. Het staat idioot als je volledig onzeker met een luchtje naakt slaapt. Voelt niet ontspannen. Veroveren betekent ook weten wat de ander belangrijk vindt en waarmee ze/hij verovert wil worden. Afgestemd zijn op je partner is erg belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afrodisiaca (lustopwekkende middelen) zijn er legio en in alle vormen en maten - en volgens mij ook van alle tijden - variërend van voedingsmiddelen tot geurstoffen tot diëten tot yogaoefeningen en hormoontherapieen, maar eigenlijk komen ze allemaal op hetzelfde neer : ze werken niet, of alleen als je er in gelooft, of zuiver lichamelijk, waarmee je er eigenlijk geen bal aan hebt. (Want je liefdesleven zit niet alleen in de wederzijdse geslachtsdelen).

Het grote probleem met lustopwekkende middelen is dat ze niets uithalen bij het eventuele onderwerp van je genegenheid. Zelfs al krijg je een partner zo geil als boter of zo willoos als een opblaaspop, dan nog wil dat niet zeggen dat haar affectie op jouw gericht is. Dan gaat het trouwens meer op verkrachting dan op verkering lijken.

De belangrijkste middelen om succes te hebben bij vrouwen zijn zelfvertrouwen, humor en een verzorgd uiterlijk. Dat zijn de dingen waar je aan kunt werken ; de rest is op zijn best een placebo, en kost je meestal klauwen vol geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Chocola is vooral lekker voor jezelf.

De wereld is vol met mensen die te veel geur gebruiken, het is onaantrekkelijk en schreeuwt 'Wanhopig!'.

Naakt slapen maakt alleen iets uit als je niet in je eentje slaapt.

Roken kán een sociale activiteit zijn, maar puur het feit dat je een sigaret opsteekt brengt geen potentiële bedpartners naar je toe. Het sociaal zijn zul je zelf moeten doen.

Het enige dat wel werkt: ga eropuit en probeer mensen aan te spreken. Niet alleen mensen met wie je in bed wilt belanden, begin gewoon maar eens met leren hoe je een praatje aanknoopt met iemand die je helemaal niet kent. Je moet namelijk kruipen voordat je kunt lopen.

Als dat je goed afgaat, kun je de mensen gaan aanspreken die je aantrekkelijk vindt. Probeer eens te flirten. Leer om er niet mee te zitten als je wordt afgewezen, je kunt nou eenmaal niet verwachten dat iedereen die jij aantrekkelijk vindt jou ook aantrekkelijk vindt.

Om samen te vatten: er is geen trucje. Je krijgt meer lef door het meer te *doen*. En door het meer te doen, zonder in de put te raken door afwijzing, vergroot je je kans op uiteindelijk succes.

(En als echo van een eerder, wat mij betreft uitstekend antwoord: dit alles begint met achter je computer vandaan komen!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooi uitgebreid antwoord van wat ik in het kort gaf.
Als je iets heel fijn vind krijg je er misschien wel succes in, maar als je iets gaat doen dat je niet fijn vind lijkt het mij niet zo´n goede oplossing