Waarom gaan mensen naar verjaardagen waar ze eigenlijk liever niet heen gaan?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tja, Dat zijn de dagen dat je je familie nog eens ziet. Mijn zus heeft afgrijselijke vrienden waar ik niks mee heb. Brallende zuipers die onzin uitkramen. Ik ga dan overdag even met de kids langs. Ik ga inderdaad liever niet maar mijn zus zou erg teleurgesteld zijn. Ik ga dus om mensen niet teleur te stellen en de vrede te bewaren., Toegevoegd na 3 minuten: Overigens ben ik zowieso al een slechte famile en vriendschapsbanden onderhouderr. Ik ga niet op regelmatige basis bij mensen op visite. Mijn vrienden (De echte) weten dat. Zoms zie ik mijn beste vriend en zwager maanden niet en zo ga ik de hele week met hem op stap. Maar dat is echte vriendschap. geen verplichting. Maar als ik bel om 02,00 dat ik hulp nodig heb staat hij hier in 10 minuten. En andersom ook. maar het vreemde is dat mijn deur wel altijd open staat en iedereen zo kan binnenwandelen en ik dat nog gezellig vindt ook

omdat het zo "hoort"en om de lieve vrede te bewaren,ik zelf ga niet naar een verjaardag als ik geen zin heb,ik vier mijn en mijn man zijn verjaardag niet, als iemand wil komen vind ik dat leuk en gezellig en daarvooer hoef je niet perse jarig te zijn,als iedereen zo zou denken is er een hoop ergenis uit de wereld .

omdat ze stiekem hopen op een overheerlijk zelf gemaakt stukje appeltaart met slagroom.

Meestal om vriendschap op stand houden, je schuldig voelen, goed voorbeeld geven, andermans mondje gesloten houden. ETC

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100