hoe ken je zien of iemand me leuk vind ???

Toegevoegd na 3 dagen:
ik ben een meisje ik ben 14 jaar oud

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je KAN het zien en opmerken als iemand je beter wil leren KENNEN.

Antwoorden (12)

Aan de manier waarop iemand naar je kijkt, met je praat, naar je lacht. Als de persoon in kwestie straalt heb je het al gauw genoeg door. En ga anders eens een serieus gesprek aan en vraag het op de persoon af. Dan heb je voor jezelf duidelijkheid...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
blozen, wegkijken of plagen kunnen een indicatie zijn.
Hier zijn geen wetten voor. Het hangt van persoon tot persoon af.

Toegevoegd na 5 minuten:
Stoer doen, kan ook een uiting zijn van leuk vinden, maar niet altijd. Gewoon goed naar zijn gezicht kijken hoe hij naar je kijkt en lacht, dan weet je het zekerder...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om een jongen gaat, is dat veel naar je kijken, maar snel wegkijken zodra je terugkijkt.
Meisjes vind ik (vaak, niet altijd) wat vrijer in hun lichaamstaal. Minder schutterig, meer uitnodigend en flirterig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan zijn gedrag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn duidelijke signalen , zoals ogen ( spreken vaak boekdelen ) , wissel eens een paar keer van plaats !, volgen die ogen jou ? Blijft die persoon altijd in je buurt ? Zoekt hij of zij genegenheid bij je ? enz. enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij/zij observeer en fixeer je dan veel en geeft je nadrukkelijk veel aandacht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij
Da ken je nie zien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan vraagt die persoon aan jou hoe laat het is terwijl die zelf een horloge om heeft.Beetje aandacht trekken dus. Maar t ligt natuurlijk ook een beetje aan het karakter van zo,n persoon.De een heeft meer lef om op iemand af te stappen.En de ander zal van een afstandje blijven toe kijken. Afijn om een lang verhaal kort te maken. Een persoon die jou leuk vind kan gaan blozen . kan verlegen gaan doen, kan je een knipoog geven, kan zomaar spontaan een gezellig praatje met je gaan maken Eigenlijk zijn er nog zoveel meerdere dingen mogelijk,waaruit je kan opmaken of iemand je leuk vind.
Maar t meeste valt toch wel het ietwat veranderde gedrag op. positief of negatief dat doet er niet toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier bestaat gewoon geen vast antwoord op. minder spontane mensen zullen zich waarschijnlijk ongemakkelijk voelen als diegene dicht bij je staat. weer heel spontane mensen laten het expres merken. je moet gewoon zelf bepalen bij het karakter en bij het gedrag van diegene als jij dichtbij diegene staat, of hij/zij verliefd op je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doordat hij veel met je praat en dan hij naar je kijkt en je plaagt en aandacht zoek ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het om een meisje gaat is het makkelijker maar ook moeilijker, want meiden zijn over het algemeen makkelijker met het uiten van gevoelens, ze komen bijvoorbeeld heel vaak naar je toe, vragen of je samen met ze wilt doen bij een opdracht op school die je samen kan doen, maar het kan ook gewoon zijn als een meisje dat doet bij je dat ze je gewoon heel aardig vind maar niet leuk ofzo. Er zijn ook meiden die heel onaardig gaan doen omdat ze je misschien leuk vonden maar jij niet durfde om het aan te vragen, en ze nu denken dat jij ze niet leuk vond. (pff lekker vaag :P)
Zoals je ook verlegen jongens hebt, heb je ook verlegen meisjes die gewoon niks laten merken of een heel klein beetje, als dit het geval is zal je het gewoon aan haar moeten vragen en hopen op het beste of je vraagt het aan een vriendin van haar die je kan vertrouwen. Als je op de basisschool zit gaat niemand echt in het openbaar laten merken dat ze je leuk vinden ze vertellen het misschien wel tegen jou maar niet in het openbaar ofzo. (dit geld ook voor jongens)

Wat een jongen betreft heb je 3 soorten jongens: De verlegen jongen, de lefgozer en de jongen die helemaal nog niet van meisjes houd (de derde soort is nvtp als je op de middelbare school of hoger zit) De verlegen jongen zal je gewoon aanstaren of gewoon rustig met je praten. Soms als je met ze aan het praten bent gaan ze stotteren, blozen of stomme-of onaardige dingen zeggen, als ze stomme dingen zeggen moet je je er nix van aantrekken, want meestal kunnen ze er nix aan doen. De lefgozer (sorry kon nix beters bedenken...) zal gelijk met je gaan flirten ookal is het de eerste keer dat je hem ziet, hij zal ook gaan zeggen dat je knap of lekker bent en zal ook met je afspreken naar de bioscoop gaan, met je mee naar huis fietsen enzo maar vragen komt er meestal niet van, bij hun is het meestal flirten maar niet vragen... (over het algemeen wil ik dus zeggen dat verlegen jongens niet willen dat andere het weten en lefgozers maakt het niet uit of andere het weten of niet) Bij de jongen die nog niet van meisjes houd kan je het al raden...

Tip voor volgende keer: Schrijf hoe oud je bent en of je een jongen of een meisje bent, dan word het antwoord een stuk korter...

Toegevoegd na 36 seconden:
Sorry maar als je verliefd bent op je ex heb je weinig of geen kans...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doordat hij steeds naar je kijkt maar wanneer jij kijkt bloost hij.