Wat is nou echt een mooie afbeelding over liefde?

Als die afbeelding een kaft zou worden voor een liefdes boek voor de jeugd, welk plaatje zou je daar dan voor nemen.

Toegevoegd na 25 seconden:
En leg er ook bij uit waarom je dat plaatje zou kiezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet niet waarom, hij is gewoon mooi

Toegevoegd na 47 minuten:
En kijk ook eens hier:

http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&tbs=isch%3A1&q=%23+heart&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&imgtype=i_similar&sa=X&ei=DKoMTI2UPIuH4QbE3vF3&ct=img-sim-l&oi=image_sil&resnum=3&tbnid=HwS3_Qtc09RxcM:

http://www.google.nl/images?um=1&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&tbs=isch%3A1&q=%23+heart&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&imgtype=i_similar&sa=X&ei=DKoMTI2UPIuH4QbE3vF3&ct=img-sim-l&oi=image_sil&resnum=6&tbnid=C9UAwIs6Mt2z8M:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt mooi
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super afbeeldingen

Andere antwoorden (8)

Omdat ze geen seconde zonder elkaar kunnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
voor de JEUGD is dit echt niet geschikt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoveel zie je toch niet, een paar voeten? En wat voor jeugd? Peuters? Kleuters? Pubers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dacht eerst dat ze op een ontleedtafel lagen met z'n tweetjes, geen echt liefdevolle foto. Ik snap ook niet zo goed wat ze aan het doen zijn, diepzeedammen?
dit is meer een afbeelding voor een onmogelijke liefde, maar toch heel mooi:
http://corner.youth.cn/background/200907/W020090709493337203800.jpg

De mythe volgens een spreekbeurt (ik ben te lui om alles hier zelf op te schrijven ;p): http://www.scholieren.com/werkstukken/34712
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Liefde is: elkaar vertrouwen, samen wandelen hand in hand, je bij elkaar geborgen voelen
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vlinders in je buik hebben!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie anders dan Cupido zou dat beter inzichtelijk kunnen maken....