door meteen als je diegene weer tegen komt te vragen.
niet te lang over nadenken gewoon doen.
hoe langer je erover piekert hoe moeilijker het word.
en een beetje verlegen zijn is helemaal niet erg , dat heeft iedereen wel eens bij spannende momenten
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Denk bij jezelf eens na waarom je nou echt verlegen bent, dan kom je tot de conclusie dat het niet uitmaakt als je een blauwtje loopt, of wat ze/hij van je denkt.

Alternatief is veel drinken voordat je het vraagt, en dan heb ik het niet over water.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg het met bloemen!!
en met een leuk kaartje erin waarin je haar mee uit vraagt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je bang om afgewezen te worden? Houd er rekening mee dat dit gebeurt en doe het gewoon, dan valt het niet tegen als het zo is en heb je het toch gedaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel spontaan vragen of ze mee gaat naar een bbq
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je al verlegen bent om iemand mee uit te vragen. Hoe zal je dan reageren als je uit bent. Ik vind dat verlegen zijn een beetje met onzekerheid te maken heeft. Zorg ervoor dat je heel zeker bent van je zaak. Ga naar de kapper voor een betere uitstraling voor je zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Hee,hoe is het?
Ja,ehm,heb je zin om naar die nieuwe film te gaan?
Ja die leek me leuk en dat gun ik jou natuurlijk ook:)
Okeej,tot vanavond!"