is het normaal dat je vriend tijdens het uitgaan nr's vraagt van andere meisjes?

Mijn vriend gaat vaak in het weekend uit. Ik ga dan niet mee. Nou ben ik erachter gekomen dat hij altijd wel het nr van een meisje vraagt, die hij dus niet kent. Zouden jullie dat normaal vinden..?

Dankje voor het helpen

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Misschien moet je meegaan ? Of een vriend zoeken die niet van uitgaan houd ?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Anno 2015 zijn er bijna geen normale mensen meer die weten wat liefde is, mensen vervelen zich en zoeken naar anderen.
Succes en sterkte.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend dat deed. Maar misschien doet hij verder niets met die telefoon nummers. Gebruikt hij dat als een manier van afpoeieren. Dat ie met een meisje aan de klets is en dan zegt "Mag ik je nummer. Nou ik bel je nog doei."
Edraket
8 jaar geleden
Meisjes zijn doorgaans niet scheutig met het geven van hun nummer.
Als ze dat toch doen dan is er meer aan de hand.
Ritsuka
8 jaar geleden
Beetje raar dat hij wel nummers loopt te verzamelen. Wat doet hij daarmee dan?
Erna55
8 jaar geleden
Het is tijd om met je vriend te praten.
Ziet hij jullie relatie als serieus ? Waarom vraagt hij telefoonnrs ?
ItisILeClerc
8 jaar geleden
hij probeert gewoon aan z'n trekken te komen
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit is inderdaad niet normaal. Of hij is niet tevreden met jullie relatie en laat het op deze manier blijken ,of hij wil dat jij nog beter je best doet om hem te behouden. In beide gevallen vind ik het heel min en is hij jouw liefde niet waard.

Antwoorden (3)

Het nummer vragen is dus dat hij wil bellen en dus meer contact wil met die persoon. Mijn inziens is het dus niet normaal als hij in een relatie is met jouw. Misschien heeft ziet hij zijn relatie met jouw op een andere manier. Is dit wel een serieuze relatie voor hem? Praat eens met elkaar over wat je van elkaar verwacht in de relatie.
8 jaar geleden
Een normale relatie bestaat niet, wat jullie samen een normale relatie is er een waar jullie je prettig in voelen.
Er zijn mensen die het normaal vinden binnen hun relatie met anderen het bed te delen,
of die het normaal vinden nooit een stap zonder de ander te zetten,
of het normaal vinden bijna nooit echt samen te zijn, dingen vooral alleen te ondernemen.
Al deze relaties zijn normaal, als zij zich hier beiden prettig bij voelen, beiden aan hun trekken komen en het beiden een prettige manier van samen zijn vinden.
De eerste stap op weg naar een goede relatie is praten met elkaar, vertel elkaar wat je van een relatie verwacht en wat je grenzen zijn binnen die relatie, als daar aanpappen met anderen binnen past, is dat prima.
Ik heb enigszins het vermoeden dat jullie deze stap overgeslagen hebben, dat het voor hem niet duidelijk is wat de grenzen zijn.
Hij kan dit om twee redenen doen:
1 Hij wil graag reservespelers op de bank, dat wil zeggen dat hij ervan uitgaat dat jullie relatie niet lang zal duren.
2 Hij is onzeker en zoekt op deze manier bevestiging, dit kan om allerlei zaken gaan, voorbeelden hiervan zijn: zijn uiterlijk, grappen, uitstraling.
Wat jij nu moet doen, is met hem praten over jullie relatie, elkaars grenzen leren kennen en duidelijkheid hierover krijgen. Als dat gedaan is, kun je vragen waarom hij die nummers aan die andere meisjes vraagt, wees sterk als je deze vraag stelt, zorg dat je zeker van je zaak overkomt, laat je niet ondersneeuwen met smoezen, vraag geen uitleg, eis uitleg. Maak hem duidelijk dat je dit niet accepteert, dat dit niet is wat je in jullie relatie zoekt. Of hij hierna nog een kans wil en of jij hem hierna nog een kans wil geven is aan jullie.
Die keus moet je afwegen, in hoeverre kun je hem nog vertrouwen, durf je hem nog alleen op stap te laten gaan (vastbinden werkt zeker niet) en kun jij hiermee verder? Ligt de oorzaak bij zijn zelfvertrouwen, zeg hem dan hieraan te werken, met of zonder gespecialiseerde hulp, anders is jullie relatie geen cent waard, zonder liefde voor zichzelf, kan hij jou ook te weinig liefde geven.
Ligt de oorzaak bij het feit dat hij te weinig vertrouwen in jullie relatie heeft (reservespelers), dan is het zaak dat jullie beiden aan de relatie gaan werken, van vooraf aan beginnen, opnieuw verliefd worden, elkaar leren kennen, samen iets opbouwen. Vergeet daarbij niet opnieuw elkaars grenzen te weten en daarin tot een compromis te komen wat voor jullie beiden prettig is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In een relatie waar ik zelf een rol in speel, zou dit niet passen, persoonlijk vind ik dit binnen mijn relatie dus niet normaal.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Uiteraard komt dit voor, zelfs vaker dan je denkt. Maar dan is het ook normaal dat je het van elkaar weet en het erover gehad hebt. Zomaar van alles als vanzelfsprekend aannemen is uiteraard niet de meest handige keuze. Dus gewoon vragen. Ook handig om jezelf het een en ander af te vragen wat je in het leven wilt en vooral waarom je dit wilt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Juist voordat je elkaar leert kennen, is het belangrijk te weten waar jezelf staat, belangrijk jezelf te kennen en te weten waar jouw grenzen liggen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Prima antwoord @crea! Plus+
Liefde gaat als regel samen met jaloezie en dat mag gerust naar mijn mening.

Maar als één van beide partners zich min of meer zich zo gedraagt dat hij dus welbewust de jaloezie van de ander opwekt, dan klopt er iets niet.

Het telefoonnummer van andere meisjes vragen kan erop duiden dat zijn liefde voor jou tanende is en dat hij al uitkijkt naar een opvolgster voor jou.

Ik zeg niet dàt het zo is, maar dat het kàn.

Ik zou het op de man af aan hem vragen en als zijn antwoord wat 'verdacht'bij jou over komt, zou ik de eer aan mezelf houden.

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe.

Groet,
Ton

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik vergat erbij te schrijven dat ik dergelijk gedrag van hem niet normaal vind.