wat moet ik doen als ik iets moois gedeeld heb met een vriend van mijn vriendje maar dat liever niet wil zeggen tegen me vriendje??

liefde

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (12)

ga voor jezelf na wat je belangrijker vind,,
eerlijkheid of liegen en het risico dat je vriendje er toch zelf achterkomt.
eerlijkheid duurt meestal het langst
14 jaar geleden
Ik zou het toch maar opbiechten en afwachten wat je vriendje doet. Persoonlijk vind ik het niet iets om trots op te zijn,maar dat vind, je gezien de vraag zelf ook niet, geloof ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedenk wat jij zou willen dat je vriendje in een soortgelijke situatie zou doen.

En doe dat vervolgens.

No excuses, no if's, no and's and no but's...
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prima , zo hoort dat . +
Ik weet niet precies waar je op doelt - maar als 't iets betreft wat je anders ook niet hoort te doen als je bijv. getrouwd zou zijn, is 't de vraag of je relatie wel zo stevig in 't zadel zit - en of je die relatie wel serieus neemt.
't Lijkt erop dat je je huidige relatie niet serieus neemt. Ik vind dat je vriend 't recht heeft om dat te weten.
't Blijft echter een beetje tasten in 't duister, omdat je niet zo specifiek bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MMM dat gevoel had ik ook , dat zij de relatie minder serieus neemt dan haar vriendje ( en dan neem ik aan dat ze een "zij " is want anders had ze het waarschijnlijk niet over vriendJE. )
Helaas ben jij in deze situatie niet de enige hoofdrolspeler : die vriend van je vriendje speelt óók mee in het verhaal.
Want wij vrouwen hebben misschien de naam, alles met elkaar te bespreken, maar leer mij de mannen kennen....

Het kan dus zo maar zijn, dat die vriend het je vriendje in niet mis te verstane beschrijvingen vertelt - want jij hebt het als 'iets moois' ervaren, maar voor die vriend was het misschien een snelle wip.

Iets moois kan je voor jezelf beleven, als je 'partner in crime' een helemaal anonieme vreemde is : ships that pass in the night.
Maar in jouw geval is dit juist helemaal niet zo.

Jouw vriendje is dus eigenlijk dubbel bedrogen : door zijn vriend, én door jou.

Ik wens je veel wijsheid bij het nemen van je beslissing, om open kaart te spelen, of het als 'jouw mooie geheimpje' te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien begrijp ik als enige de vraag verkeerd,maa r ik vermoedt dat het moois is gebeurd voordat je vriendje in beeld kwam. hoe dan ook, in beide gevallen, eerlijk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beantwoord gewoon deze vraag; Hoe ik met me vriendje om gaat wil ik zelf ook zo behandeld worden. Draai het is om dat je vriendje iets moois gedeeld heeft met een vriendin van jou. Wat zou jij dan willen dat hij dat deelt met jou of dat hij zijn mond houdt.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je moet niets doen dat je niet wil.
je wilt het niet zeggen, prima, zeg het dan ook niet.
vraag jezelf niet af welke van de twee mogelijkheden de beste is. ze zijn beiden evengoed!
je hoeft alleen maar 1 van de twee te doen, en er dan gewoon achterstaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het voor jezelf houdt, blijft het jouw 'pleziertje' en jouw 'probleem'. Vertel je het je vriendje, wordt het ook zijn 'probleem', maar als je vriendje er sowieso achter gaat komen, kan hij het beter van jou horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zegge dan word hij niet zo snel boos en als hij er zelf achter komt dan is hij echt snel boos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verplaats je in hem dan weet je wat je moet doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat op ..liefdesgebied is..en je voelt iets voor die jongen..

Dan moet je je afvragen...of je nog wel zoveel van JE eigen vriendje houd. Niet vertellen is geen optie. Stel dat jouw vriendje iets moois had gedeeld met een goede vriendin van jou...oeps. Dat zou je toch niet dagen, maanden, jaren erna pas willen horen..toch? Dus even goed op een rijtje zetten, wat voel je nou voor wie...en dan een knoop doorhakken. Een keuze maken. Hoe rot ook..dan geef je jouw vriendje ook weer een kans om een ander meisje te onmoeten. Want...dit verdiend niemand..vind ik.
Sterkte met nadenken, voelen en je besluit nemen.
En groetjes, doei. Schuimpje.