Veranderen jongens nadat ze seks hebben?

Ik heb gemerkt dat als jongens seks hebben gehad ze vaak heel anders tegen over meiden staan. Klopt dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja dat klopt, dan is seks gedemystificeerd... Dan denken die jonge jongens plots dat ze alles weten en kunnen...

Klopt.De verleidings dans is gedaan,de buit is binnen. Nu kunnen ze lten zien wie ze echt zijn.

ja dat klopt ze voelen zich ineens man en denken dan heel de wereld aan te kunnen.

Ja dan veranderen meeste jongens. Dan hebben ze een soort zelfvertrouw. Denken ze jow ben een man en kan alles wat ik wil.. Ze veranderen gewoon je hebt helemaal gelijk.

k was vreselijk ongerust nadat ik het voor de eerste keer met een meisje deed (in de bosjes; 14 jaar oud). Ik was vreselijk bank dat ze zwanger zou worden. Naast bang was ik erg opgewonden. Achteraf een matige eerste keer, maar ja je bent wel man geworden (op 14 jarige leeftijd!) en je kindertijd is voorbij. Ik verwonder mijzelf jaren na dato nog wel eens hoe krachtig de drang om te seksen was, terwijl ik eigenlijk op 5-de als wist dat ik homo was.

Als ze geluk hebben in een vader, maar mannen veranderen niet zoveel, hun grootste doel is hun genen zoveel mogelijk verspreiden. En het liefst bij zoveel mogelijk vrouwen wat de overlevingskansen vergroot van hun nageslacht. Maar dat gebeurd in het hele dierenrijk.

Absoluut, sex maakt een jongen tot een man. Daardoor verandert ook zijn beleving en dus de houding tot meiden/vrouwen. De aard van het eerste sexuele contact is wel sterk bepalend voor de aard van deze verandering. Dus tijdens de eerste keer, houdt het vooral leuk en weest respectvol en voorzichtig met elkaar. Dat scheelt later veel (sexuele) frustraties en mogelijk trammelant.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100