Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Veranderen jongens nadat ze seks hebben?

Ik heb gemerkt dat als jongens seks hebben gehad ze vaak heel anders tegen over meiden staan. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Ja dat klopt, dan is seks gedemystificeerd... Dan denken die jonge jongens plots dat ze alles weten en kunnen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ook oudere jongens hebben daar last van.
AWM
14 jaar geleden
Altijd. Zal ik biechten?
Klopt.De verleidings dans is gedaan,de buit is binnen.
Nu kunnen ze lten zien wie ze echt zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat klopt ze voelen zich ineens man en denken dan heel de wereld aan te kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dan veranderen meeste jongens. Dan hebben ze een soort zelfvertrouw. Denken ze jow ben een man en kan alles wat ik wil..
Ze veranderen gewoon je hebt helemaal gelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
k was vreselijk ongerust nadat ik het voor de eerste keer met een meisje deed (in de bosjes; 14 jaar oud). Ik was vreselijk bank dat ze zwanger zou worden. Naast bang was ik erg opgewonden. Achteraf een matige eerste keer, maar ja je bent wel man geworden (op 14 jarige leeftijd!) en je kindertijd is voorbij. Ik verwonder mijzelf jaren na dato nog wel eens hoe krachtig de drang om te seksen was, terwijl ik eigenlijk op 5-de als wist dat ik homo was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze geluk hebben in een vader, maar mannen veranderen niet zoveel, hun grootste doel is hun genen zoveel mogelijk verspreiden. En het liefst bij zoveel mogelijk vrouwen wat de overlevingskansen vergroot van hun nageslacht.
Maar dat gebeurd in het hele dierenrijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geluk? Jongens die vader worden.... Hm...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat doet iedergeval geen pijn, dat laten we an jullie over na 9 maanden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms ben ik toch blij dat ik je niet in het echt ken. Je weet veel en ook van veel zaken die ik interessant vind, maar volgens mij zou ik jou een onaangenaam persoon vinden... ;-)
Absoluut, sex maakt een jongen tot een man.
Daardoor verandert ook zijn beleving en dus de houding tot meiden/vrouwen.
De aard van het eerste sexuele contact is wel sterk bepalend voor de aard van deze verandering.
Dus tijdens de eerste keer, houdt het vooral leuk en weest respectvol en voorzichtig met elkaar.

Dat scheelt later veel (sexuele) frustraties en mogelijk trammelant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding