Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is een afsluitend gesprek met de raad van kinderbescherming normaal?

mijn ex heeft na een jarenlange strijd het verzoek tot omgang per direct stop gezet. ik heb dit ook zwart op wit van de advocaat van mijn ex op papier. De raad van kinderbescherming betreurt dat dit zo gelopen is wil nu een afsluitend gesprek met beide partijen tegelijkertijd. dus ik en mijn ex om tafel met de raad van de kinderbescherming. Is dit gebruikelijk????

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
738

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

ja, dat is gebruikelijk. de raad voor de kinderbescherming wil het beste voor het kind. over het algemeen is het voor het kind het beste dat hij contact houdt met beide ouders. als er door een lange strijd tussen de ouders uiteindelijk een ouders tot de conclusie komt dat hij de strijd wil opgeven en daarom het contact met het kind helemaal wil verbreken, kan dit best ten nadele zijn van het kind. vandaar dat de raad wil kijken of er geen andere oplossingen zijn.
(Lees meer...)
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding