Er zijn in je DNA ongeveer 2,5 miljard 'basenparen'. Oftewel, 2,5 miljard mogelijke verbindingen, welke echter door 2 verschillende combinaties kunnen wordengevormd. In totaal zijn dat dus 5 miljard mogelijke verbindingen.

Dus nee. Zelfs statistisch gezien heeft niet ieder mens een exacte kopie rondlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

dat weet ik niet, ik ben wel de mijne eens tegengekomen, erg verbazend. Maar dan zijn er nog 6 miljard mensen, best kans dat er meer mensen zoals ik rondlopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk niet bij iedereen
bij sommige mensen is dat zo , ja
maar niet bij iedereen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat is niet waar. Het komt natuurlijk wel vaak voor dat mensen op elkaar lijken. Maar de kans dat twee mensen hetzelfde DNA hebben is één op de 10 miljard, verwaarloosbaar klein dus. Gezien het feit dat we nog geen 7 miljard mensen op aarde hebben rondlopen heeft niet iedereen een dubbelganger. Tweelingen hebben wel hetzelfde DNA.

Wat tweelingen niet hetzelfde hebben is de vingerafdruk. Dezelfde vingerafdruk hebben is zelfs een kans van één op de 64 miljard. Helemaal hetzelfde is dus niemand.

En wat al helemaal niet bestaat is iemand die hetzelfde leven heeft als jij. Dezelfde vrienden, opleiding, hobby's, ouders, vriendin... Dat bestaat echt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ga er even vanuit dat je eeneiige tweelingen bedoelt...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uiteraard ;)
Nee, er is er maar 1 van jou.
Dat is maar goed ook, jij hebt een functie.
Als er nog een van jou rondliep had een van jullie niets te doen!