Is het mogelijk dat 2 mensen waar van 1 bedingingsangst en ander verlatingsangst om relatie op te bouwen ?

"Graag zou advies hebben waar wij elkaar kunnen helpen vertrouwen is er wel heel goed tussen beiden en we kunnen ook heel goed praten met elkaar !

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Alles is mogelijk
als...
je zelf maar in de mogelijkheid en/of de haalbaarheid van jouw/jullie plannen of doelstellingen blijft geloven!

Wat anderen denken is in wezen bijkomstig want indien die anderen niet voor de volle 100% achter jullie plannen kunnen staan dan gaan jullie geïnfecteerd worden door twijfel en dat is nergens voor nodig.

Luister dus eerst en vooral naar de taal van jullie eigen hart en laat anderen enkel tussenkomen als ze naar jullie gevoel een extra gewenst iets bijbrengen in jullie relatie.

Indien jullie toch op twijfelmomenten komen lees dan mijn antwoord terug en ga samen terug praten over de tijden waarin het wél prima klikte tussen jullie.

Door dat te doen geven jullie je brein opnieuw de opdracht om weer connecties te maken voor een even bevredigend samenzijn als toen.

Het kan zijn dat jullie dat op een gegeven moment heel intensief dienen te doen omdat we vaak met afwijkende meningen belaagd worden zonder dat we daar erg in hebben en dan groeit onvermijdelijk de chaos brengende twijfel.

Niet toelaten dus en
élke dag opnieuw aangeven waarom jullie zo graag bij elkaar zijn en
élke dag opnieuw, minimum één van elkaars talenten benoemen en
élke dag opnieuw liefdevolle complimentjes geven aan elkaar en
élke dag opnieuw met een stralende Glimlach naar elkaar kijken en durven zeggen hoe BLIJ je wel bent met deze wonderlijke relatie.

Maak gewoon één groot feest van jullie samenzijn door dit soort eenvoudige maar doeltreffende boodschapjes uit te sturen en ook jullie zullen élke dag opnieuw ontwaken in jullie Aards Paradijs.

Het is mij/ons op deze wijze gelukt om bij beiden het patroon van verlaat- en bindingsangst te doorbreken.
Wij leven Dankzij deze constructieve aanpak reeds geruime tijd alsof er nooit iets anders dan bevrijdende Liefde was ;-)

Ik wens het ook jullie van ganser harte toe dat jullie voldoende van elkaar houden om dit vol te houden!

Liefs, Succes en Mega Big Smile van me
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op het eerste gezicht lijkt het een slechte combinatie.

Maar een relatie is ook gebaseerd op vertrouwen en eerlijkheid, en als jullie al zo eerlijk over jullie kwetsbaarheden praten, lijkt me dat een heel positief teken!

Of het mogelijk is in jullie situatie kan alleen bewezen worden door het voorzichtig en met respect voor elkaars angsten te proberen…
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+