Is het normaal dat ik geen behoefte meer heb om "op die manier" contact te hebben met het andere geslacht, nu ik een relatie heb?

Ik wil weten of het verminderd behoefte hebben aan contact met het andere geslacht normaal is als je een relatie hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

het lijkt mij dat dat idd normaal is. Nu je een geliefde hebt gevonden hoef je ook niet meer te jagen. Wanneer je op elkaar uitgekeken bent dan zal het jachtinstinct wel weer bovenkomen en is er plotseling ook weer meer de behoefte aan contact met het andere geslacht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt elkaar gekozen omdat je de ander leuk, lief, geweldig, aantrekkelijk, interessant en nog veel meer vindt. Dat is toch geweldig, dat het dan van twee kanten komt? Dan heb je toch bij een ander niks meer te zoeken?

Je gaat elkaar heel goed leren kennen. Dat geeft verbintenis, hechtheid. Iets unieks, jullie samen. Jij en hij = wij. Die van jou is de allerleukste! Bofferd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kristal
13 jaar geleden
Leuk antwoord Bestevaer +
Het is tijdelijk dat je helemaal blind bent op je partner, gaat wel over, gun het wat tijd!