Wat bedoelt een man als hij je elke dag liefdesverklaringen schrijft/vertelt, maar toch zegt dat hij nog niet weet wat hij ervan moet vinden?

Wat hij moet vinden van zijn verliefdheid. Dat hij niet verder dan één dag kijkt. Moet ik mijn zelfbeschermingspantser vast optrekken?

Toegevoegd na 17 uur:
Hij zegt vanochtend: ik wil je zoenen, maar dat lijkt me verstandig van niet, want ik vind het allemaal veel te snel gaan.

14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (8)

Dat betekend dat het een twijfelaar is, of misschien is hij onzeker.
Of jij je moet wapenen tegen een evt teleurstelling?
Helpt dat? Wordt de eventuele teleurstelling daar minder om?
Je kan ook besluiten te genieten van wat er nu is en voor de toekomst nog even alle mogelijkheden open laten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Hij is dol op zijn eigen verliefdheid, en dol op zijn vaardigheid om daar uiting aan te geven. Maar heeft niets met jou te maken. Ik zou hem afschaffen, dan wordt er een hoop duidelijker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een moeilijke kwestie.. Er is ook vaak op zulke vragen niet 'het beste antwoord' of 'de beste beslissing'..

Samenvattend lijkt het er mij op neer te komen dat deze man je in ban laat van een verliefdheid en vervolgens vertelt het niet te weten..

Dan zou ik willen weten wat hij precies Niet Weet. Weet hij niet of hij wel of niet verliefd op je is of weet hij niet wat hij met de verliefdheid aan moet?
Is hij wel verliefd, maar is een relatie verbinden aan deze verliefdheid een stap te veel voor hem?

Ik denk dat je in deze het best kunt praten met hem.. en proberen duidelijker te krijgen, wat hij precies niet weet..
Daarnaast is het van belang om eens te kijken naar jou eigen gevoelens.. want wat voel jij voor hem?
Heb je de wil, zin, tijd.. om te wachten op een antwoord? Ben jij ook verliefd of ben je alleen gevleit? Of voel jij je 'verplicht' ergens zijn verliefdheid te beantwoorden?

Dus kijk niet alleen naar wat hij wil, maar ook naar wat je zelf wil.. en ik zou zeggen; laat niet met je spelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
mooi antwoord, +
Hij bedoelt er waarschijnlijk mee te zeggen dat hij hartstikke verliefd is maar zich niet wil binden door een vast duurzame relatie met jou aan te gaan. Mijn advies luidt: Als jij dit wel voor ogen hebt, dan zou ik hem maar eens een tijdje zichzelf gaan onderzoeken in plaats van jou liefdesverklaringen schrijven of vertellen. Hier schiet je dan niks mee op. In plaats van je pantser op te trekken kun je ook gewoon duidelijk zijn en hem zeggen hoe jij er over denkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het ook positief bekijken:
Namelijk dat hij heel erg verliefd is, maar zelf best wel schrikt van die heftige gevoelens.
Om zich er niet teveel door te laten overspoelen houdt hij een slag om de arm.
Neem iedere dag zoals hij komt, leg er niet teveel druk op, dan komt het allemaal goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
Het lijkt erop dat je gelijk hebt, van rustig aan doen is bij hem nu opeens geen sprake meer. Inmiddels.
volgens mij is deze man heel gek op je alleen het kan zijn dat hij met de dag mee leeft geen planner vandaar dat hij niet weet hoe het verder moet, misschien heeft hij dingen in de verleden mee gemaakt waar door hij onzeker is geworden in de relatie , praat met hem er over alleen hij kan jou de best antwoord gegeven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of hij is heel onzeker of hij is nog aan het kiezen tussen jou en iemand anders.

Is hij nogal zenuwachtig en maakt hij moeilijk keuzes dan kan je wel van het eerste uitgaan.

Is hij echter een vlotte babbelaar dan zou hij je ook weleens aan het lijntje kunnen houden....

Het direct aan hem vragen werkt het beste
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
op de bnn kalender stond als een man dit zegt wat hij dan eigenlijk bedoeld is;
ik wil met je naar bed.

ps; maar als die verliefdheid niet wederzijds is dan is er toch niets aan de hand
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snuffel
14 jaar geleden
Maar hij heeft het ook steeds over rustig aan doen.