Is er een site van alleen maar mannen die van een maatje mer houden?

IK ben namelijk een discodating aan het organiseren voor vrouwen met een maatje meer

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit is een datingsite voor mensen met een maatje meer: http://www.rubensdating.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt onder andere de site 'maatje-meer-match' (zie 1e link)
Deze site biedt mogelijkheden voor zowel relatiegerichte ontmoetingen als vriendschapsgerichte ontmoetingen.

Er is ook de site 'extrapondjemeer' (zie 2e link)
Ook hier kan je contacten leggen voor zowel relaties, vriendschappen als ludieke bijeenkomsten

Dan is er nog de site 'weet wie je date' (zie 3e link)

Liefs en veel Succes ermee!