Hoe weet je wie je geheime hyves aanbidder is?

Ik zat op hyves. Opeens kreeg ik een notificatie met Geheime aanbidder op hyves... Ik klikte er dus op, maar ik kwam gewoon op de homepagina. Hoe kom ik erachter wie het is? Of kan het niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Klik bovenin op het tabje 'vrienden', en ga dan op de pagina die verschijnt rechts naast je vriendenlijst naar 'Crushes', en dan op 'bekijk al je crushes'. Hier kan je onder andere een paar gratis soort van 'wie is het' vragen stellen, zoals 'is het een man?', 'Is diegene lid van *die* hyve?' etc etc. Zo kom je iets meer te weten over je crush! Veel plezier ermee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Degene die je als crush heeft toegevoegd moet wel toestemming gegeven hebben zodat je 'hulplijnen' kan gebruiken! Maar je kan in elk geval sowieso een berichtje sturen naar je crush!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je een idee hebt kan je diegene ook een crush sturen. Dan hoor je of je een match hebt :)
Misschien heeft diegene ook aangeven dat je een vraag kan stellen. (maar ik dacht dat je daar wel voor moet betalen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij/Zij is niet voor niks 'geheim'.

Dus het antwoord: dit weet je niet ;-).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand kan je alleen zo'n boodschap sturen als hij of in je eerste of in je 2e graads netwerk zit, kortom: Het moet of iemand zijn in je eigen vriendenlijst, of iemand in de vriendenlijst van je vrienden.

Verder wordt het moeilijk om het uit te zoeken denk ik. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zonde van je geld om voor zo iets te betalen het is bijna de 14e kan die mooi gebruiken van maken ;-)