Hoe belangrijk is het uiterlijk nu daadwerkelijk voor een vrouw of is het karakter belangrijker ?

Men zegt altijd dat via genen de vrouw het karkater veel belangrijker vind maar is dit wel zo? Valt de vrouw op een man met een sterk karakter of speelt het uiterlijk ook een rol...

Wil graag de mening van vrouwen ben benieuwt!!!

Toegevoegd na 7 minuten:
side note:

Met karkate bedoel ik veel zelfvertrouwen en je niet laten doen bv.
niet puur een lief karakter;

Toegevoegd na 14 minuten:
OFtuwel uitstraling

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Uiteindelijk speelt karakter altijd een rol. Vooral als je een relatie met iemand aan wilt gaan. Je kan niet "romantisch" met iemand samen zijn als je die persoon niet kan uitstaan lijkt me. ;) Wat voor een karakter dat moet zijn verschilt ook per mens. De één wilt een extraverte man de ander introvert.. Het is wel zo dat de één meer waarde hecht aan uiterlijk dan de ander. En sommige mensen zijn ook gewoon ronduit oppervlakkig.. en zullen misschien zelfs niet eens de moeite nemen te praten met iemand die niet in hun plaatje past. En meestal speelt uiterlijk wel een een rol op het eerste gezicht (liefde op het eerste gezicht), maar daarna moet er natuurlijk wel meer zijn.. Alleen een maar een mooi pakketje heb je niets aan. Het kan ook zo zijn dat je je in de eerste instantie je niet zo voelt aangetrokken tot iemand, maar naarmate je diegene leert kennen groeit er iets.. Schijnt dat feromonen inderdaad ook een rol spelen. Kan zijn dat je iemand aantrekkelijk vind maar zijn/haar geur stoot je af. Het is niet het één of het ander... het is per persoon anders. Daarbij denk ik ook nog dat leeftijd een rol speelt.. naarmate men ouder wordt zal het uiterlijk minder belangrijk worden... Schoonheid is vergankelijk.

Het is heel nobel om te zeggen dat karakter belangrijker is. Uiteindelijk is het dat ook wel, maar als je iemand voor het eerst ontmoet dan is de eerste indruk toch gebaseerd op uiterlijk. Pas later ontdek je de innerlijke schoonheid van een mens. Pas als je ze beide hebt verenigd kun je zeggen of je op iemand valt of niet. Alleen blinde mensen zullen puur op karakter af gaan, ieder ander zal bewust of onbewust toch het uiterlijk mee laten tellen. Je hebt je zintuigen niet voor niets toch?

Natuurlijk speelt het uiterlijk een rol, maar het is de chemie tussen mensen die bepaalt of je je tot iemand aangetrokken voelt. Dat is een combi van uiterlijk (= houding, geur, manier van bewegen, oogopslag, etc. - kenmerken die uiterlijk lijken, maar vaak veel zeggen over iemands karakter.) Bij de laatste man op wie ik verliefd ben geworden, kwamen communicatie en intelligentie op de eerste plaats. Toen was het nog even afwachten of ook de rest zou klikken. Is dik in orde gekomen...

Ja zelfverzekerheid vallen vrouwen op (ik ook) maar ben ook achter met leuk uiterlijk ,duur uitziende gadgets en merkkleding en achter komen dat ze later tot hun oren in schulden zitten.nee is niet juiste manier. Oprechtheid en eerlijkheid en gewoon persoonlijke aandacht(niet materieel) daar vang je vrouw mee. Wij willen niet achter komen dat het in het begin hemel en aarde bewegen om vervolgens jaar later als zoutzak op bank zitten.echt karakter is veel belangrijker en een vrouw die beweerd dat goede seks niet belangrijk vind liegt! Blijf altijd haar op voetstuk plaatsen dan komt het vanzelf goed

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100