wat vinden vrouwen aantrekkelijk aan een man?

is dat inderdaad zoals het algemene beeld een beetje is: Status, macht/kracht, goed uiterlijk enz. Of is dit te kort door de bocht? verklaar u nader ladies ;)

Weet jij het antwoord?

/2500

haha, als daar eens een kant en klaar antwoord op zou zijn... Ik denk dat hier niet echt een antwoord op is. Kijk maar eens op straat rond naar stelletjes: je ziet heel veel verschillende soorten mannen, die toch allemaal een vriendin/vrouw hebben. Als alle vrouwen op een type man zouden vallen zou het snel afgelopen zijn met het bestaan van de mens. Over het algemeen denk ik dat uiterlijk zeker op de lange duur niet zo heel erg belangrijk is, maar dit zal ook zeker van vrouw tot vrouw verschillen

Stabiele, zachte en liefdevolle mannen die ook nog eens echt een vent durven zijn, die zijn aantrekkelijk voor mij. Daarnaast zijn eigenschappen als; humor, relativerings- en inlevingsvermogen, kwetsbaar op kunnen stellen en NIET gierig zijn, heel mooi meegenomen.

Wat mij aantrekt in mannen is humor,lief en zorgzaam. Maar alle eigenschappen zijn relatief,wat voor mij lief zijn is,hoeft bijvoorbeeld voor een ander niet zo te zijn.

eerlijkheid,oprechtheid,uiterlijk,verzorgend, en natuurlijk moet de klik er zijn.

Gewoon altijd lekker jezelf zijn!

Geur.... En ik ben meer aangetrokken tot juist de wat klunzige types, maar ik weet niet of dat een uitzondering is. Uit een onderzoek (dat ik kortgeleden op de radio heb gehoord) blijkt dat veel vrouwen tevens vallen op bezit. Dit kan ik niet herkennen noch onderbouwen, maar het schijnt iets te maken te hebben met overlevingskansen. Toegevoegd na 6 minuten: Na even nagedacht te hebben: naast geur is ook erg belangrijk - humor delen - een man bij wie je je niet automatisch anders gedraagt dan gewoonlijk / even veel teruggeeft als ie aanneemt (voor mij persoonlijk) - een man die niet iets beloofd in de trant van 'voor eeuwig en altijd' - een man die geen cadeau's geeft > dat vind ik te bindend - mannen die het niet erg vinden als de ander volledig onafhankelijk is, op financieel gebied (ze schijnen nog te bestaan!) Toegevoegd na 9 minuten: Ja, en eigenlijk ook wel dat diegene een beetje het heft in handen heeft. Ik ben niet iemand die snel realistische initiatieven neemt, en k hou er wel van om zo'n beetje op iemand te kunnen leunen. In een verhaal uit de griekse mythologie worden man+vrouw dan ook vergeleken met een boom+klimop. Toegevoegd na 2 uur: Niet belangrijk: - of diegene zich opknapt of niet - wat diens smaak is (alles behalve [humor,] voedsel en misschien politiek) - eigenaardigheden zoals snurken of neushaarknippen Toegevoegd na 2 uur: En uberhaupt: als ik geen verwachtingen van diegene heb zou k het liefste zien dat die ander dat ook niet van mij heeft

dat verschilt per persoon. veel vrouwen vinden romatiek belagrijk. en humor. Ik wil graag een hooge opgeleide, ambitioeuse man met veel zelfvertrouwen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100