Hoe benader ik een vriend die me geblokkeerd heeft op facebook, msn, skype en mobiel nr?

ik wil graag weten hoe ik toch iemand kan benaderen die een verkeerde indruk heeft van wat er is gebeurd

Weet jij het antwoord?

/2500

Niet, de persoon heeft laten blijken geen contact met je te willen. Als je nu gaat lopen drammen werkt het alleen maar tegen. Gewoon rustig afwachten en proberen voorzichtig contact te zoeken als de gemoederen bedaard zijn.

Proberen om in reallife in contact te komen. Of is het een internetvriend?

Als diegene je msn (ik neem aan je hotmail emailadres) heeft geblokkeerd, kan je met verschillende tooltjes een email versturen vanaf een ander emailadres. Pas hier echter wel mee op, want als diegene echt álles blokkeert lijkt het mij dat hij/zij erg boos is en het misschien verkeerd kan opvatten als je alsnog contact gaat opnemen. In de bron staat een voorbeeld van een tooltje (hoeft niet te downloaden) wat je kan gebruiken.

Bronnen:
http://boobytrapmedia.nl/mailer

Stuur per post een handgeschreven brief waarin je duidelijk uitlegt wat er misgegaan is, en met de vraag of hij alsjeblieft weer contact met jou wil opnemen.

Of je kan ook nog een facebook acount aanmaken en die geene aan te spreken of van een andere telefoon nummer bellen die hij niet kend maar zou hem vanaf daar bellen met een ombekend nummer via mobil doe je dat zo #31# en dan het telefoon nummer van hem of die van haar en via de vaste telefoon is *31* en dan het telefoon nummer je kan het ook instelen in je mobil om ombekend te bellen

Je anders voordoen dan je bent werkt helemaal averechts, dan geblazen je die persoon, en dat is geen vergissing van diegene, maar van jezelf. Weet je waar die persoon woont, werkt, op school zit, wacht diegene daar op en probeer zo te vertellen wat je dwars zit. Loopt diegene weg, dan loont het de moeite niet om de vriendschap terug te krijgen als het vechten ervoor alleen van jouw kant uit komt. Dat is nu al zo dus wil je de moeite nog doen? (Als de andere partij jou de moeite blijkbaar niet waard vind?) Toegevoegd na 1 minuut: Geblazen is belazer

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100