Waarom vinden de meeste mensen het niet erg om twee vrouwen te zien zoenen en als twee mannen dat doen wel?

Met andere woorden:Worden lesbiennes eerder geaccepteerd dan homofielen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Ik vind het helemaal niet vreemd als twee mannen elkaar zoenen , Bij ons is het heel normaal dat twee mannen elkaar zoenen ,vader zoon ,opa kleinzoon ,broer neef, broer broer , vriend vriend , de bedoeling is dat homosexualiteit geaccepteerd wordt ,en dat mannen elkaar zoenen ook en dat het niets te maken heeft met homosexualitiet en so what !!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Ik zoen mijn (volwassen) zoon regelmatig en we zijn beiden zo hetero als maar kan!
Ook aan zoenende mannen.hetero of homo neem ik geen aanstoot.
Ik heb uiteraard geen idee,hoe de meeste mensen daar over denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat zo? De meeste mannen vinden het niet erg om twee vrouwen te zien zoenen, misschien vinden de meeste vrouwen het ook wel niet erg om twee mannen te zien zoenen.

Veel mannen vinden het opwindend om vrouwen te zien zoenen, ik (vrouw, hetero) vind het ook wel 'wat hebben' om twee mannen te zien zoenen....
Daar zou eens onderzoek naar gedaan moeten worden!

Zoenende vrouwen doen mij niks, maar ik heb er ook niks op tegen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als twee vrouwen of twee mannen elkaar 'een zoen op de mond' geven dan moeten ze dat helemaal zelf weten. Persoonlijk heb ik dan minder moeite met twee mannen dan met twee vrouwen. Volgens mij is dit een verschil in beleving tussen mannen en vrouwen, ik hoor mannen nl. meestal zeggen dat ze minder moeite hebben met twee vrouwen.

Als het gaat om elkaar uitgebreid aflebberen dan moeten ze dat lekker thuis doen maar daar heeft hun geaardheid niets mee te maken, dit hoef ik ook niet te zien van een man en een vrouw.

Laatst zat in een restaurant aan het tafeltje tegenover mij een stelletje (man en vrouw) elkaar zeer uitgebreid af te lebberen... hoef ik echt neit te zien!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,dat is genant.Je weet niet waar je moet kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind het ook erg onbeschoft.
Zoenende vrouwen zijn een beetje modeverschijnsel op het moment! Het zijn doorgaans niet eens lesbische vrouwen, maar hetero vrouwen, en vaak in de kroeg, die graag in het middelpunt van de belangstelling staan. Door dat het een trend aant worden is gaan steeds meer vrouwen dit proberen, en daardoor wordt het dus ook steeds meer geaccepteerd. Mannen daarentegen worden juist geacht een stoere houding aan te nemen, omdat ze anders als homo worden gezien, en zoenen met andere mannen past niet binnen dit plaatje!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar vinden ze twee mannen die zoenen vreemd en raar.
Nee, ik heb zelf niet het idee dat lesbiennes eerder geaccepteerd worden dan homofielen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lichamelijk contact tussen vrouwen zie je gewoon veel vaker. Ze lopen vaker gearmd, kussen elkaar als begroeting of raken elkaar gewoon even vluchtig aan. Doordat je dit vaker ziet wordt het ook als gewoon ervaren. Mannen die elkaar met een kus begroeten zie eigenlijk, in de westerse maatschappij, pas de laatste 10 jaar of zo. Mannen die gearmd lopen worden bij voorbaat tot homofiel gebombardeerd omdat hetromannen dit eigenlijk nooit doen. Ik denk als mannen wat meer hun gevoel volgen en elkaar wel met een kus of een knuffel begroeten dat het na verloop van tijd door andere mannen overgenomen wordt en het ook heel gewoon gevonden gaat worden net als bij vrouwen. Dan valt het verschil tussen wat andere mensen ervan vinden weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb wel het idee dat meer mensen een afkeer voelen bij het zien van zoenende of sexende homo's dan bij zoenende of sexende lesbiennes.
Waar dat door komt, vraag ik me ook altijd af.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet niet of de meeste mensen dat vinden... ik vind het niet erg en heb er niksss op tegen je moet doen waar je je goed bij voelt of het nou een man of vrouw is...

mensen kijken er anders tegen aan.... vrouwen knuffelen elkaar en geven elkaar een kus enzo en daar hoef je geen lesie voor te zijn... een man die geen homo is zie je niet zo snel een andere man een knuff geven of zo... daardoor kijken mensen er anders tegen aan....
best wel jammer... maar jah