Wanneer ben je pas knap, mooi, aantrekkelijk?

Wat is nou eigenlijk voor iedereen om knap te zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je bent knap, mooi en aantrekkelijk als je zeker van jezelf bent, zonder dit overdreven duidelijk op tafel te gooien. Daarnaast is er de fysieke geometrie: Mensen die vrijwel perfect symmetrisch zijn, worden als 'mooier' gezien dan mensen die dit niet zien. Perfecte symmetrie is ook weer niet juist; dan gaan mensen ook twijfelen. De derde methode is het oog van de geliefde: De persoon die jouw lief heeft vind je altijd knap, aantrekkelijk en mooi

Dat heeft alles en alleen maar met je Uitstraling te maken.

knap, mooi is per persoon verschillend, een relatief begrip dus. Wat jij mooi vind, hoef ik niet mooi te vinden. En andersom natuurlijk. Het probleem echter is, is dat er een vertekend beeld is van wat knap is. Dit beeld wordt gevormd door de media. Zij propageren dat je alleen knap bent als je extreem dun bent, een perfect lijf, een gave huid etc etc. Dit is niet zo. We snappen natuurlijk allemaal hier dat het innerlijk net zo goed bijdraagt aan hoe je je voelt en dus hoe je eruit ziet. Knap zijn is jezelf zijn.

Ha, die Linnzy84; Knap , mooi en aantrekkelijk zijn voor mij drie aparte dingen. Knap is iemand die aan een bepaald schoonheidsideaal voldoet en dat gaat dan puur over het uiterlijk. Kan per persoon, cultuur of omgeving heel erg verschillen trouwens. Mooi heeft voor mij deels met uiterlijk te maken, maar ook met stijl, houding en gedrag. Aantrekkelijk is nog het meest interessante; dat is de ongrijpbare combinatie van uiterlijk (en dat hoeft niet per sé superknap te zijn), gedrag en stijl die je niet kunt definiëren, maar meteen begrijpt als je die tegenkomt. Toegevoegd na 4 minuten: Oeps; 'Linzzy84' dus....

Voor mij is dat als je van binnen mooi bent. Dat wil zeggen zacht, lief vriendelijk en behulpzaam.

het is moeilijk te zeggen. je kunt voor iedereen knap zijn, maar je kan niet voor iedereen ter wereld oogverblindend zijn. het zit denk ik met vrouwen en mannen net iets anders. ik denk dat: bij mannen gaat het om uiterlijk (moet ik jammer bekennen). ook al houden mannen van vrouwen met een leuk innerlijk. met het uiterlijk is een man snel te verleiden, maar als een man een vrouw niets vindt omdat ze kattig etc is, of omdat het gewoon niet klikt, knapt het al snel af. bij vrouwen raken ze (denk ik) meer geïnterreseerd in een persoon. maar meestal worden ze niet meteen zo verliefd als mannen dat bij vrouwen doen. vrouwen kijken al eerder naar hoe de man van binnen is. als hij zichzelf niet is, als hij te stoer doet, terwijl hij zachtaardig is, dat vinden ze dan tegenvallen. voor een one-night-stand is het voor beiden hetzelfde denk ik. maargoed ik denk het alleenmaar ik spreek hier niet uit ervaring ofzo. Toegevoegd na 1 minuut: "bij vrouwen raken ze (denk ik) meer geïnterreseerd in een persoon" daar bedoel ik mee: vrouwen raken daardoor eerder geïnterreseerd in een persoon. moest het even kwijt =) Toegevoegd na 1 minuut: "bij vrouwen raken ze (denk ik) meer geïnterreseerd in een persoon" daar bedoel ik mee: vrouwen raken daardoor eerder geïnterreseerd in een persoon. moest het even kwijt =)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100